1) Du har lavet en stavefejl. Det hedder "Price" og ikke "Prise" 😛
2) Der var også lidt kommafejl hist og her. Men det betyder ikke så meget.
3) Super fed video. Personligt kan jeg meget bedre lide Dodge Viper - som også jorder Z06 🤣 Jeg synes at den er fint sat sammen. Må dog indrømme, at jeg bare generelt ikke kan lide rockmusik.
Den supra er sgu gal.. Alt det amerikanske biler skal bruge 7-10 liters motor volumen til. Det klarer denne supra med 3,4 liter.. Det er sgu klasse. Japanske teknik, det dur 😀
meget fed bil bare ærgeligt americanerne stadig ik kan finde ud af at lave biler som ik bestå af 30% plastik.. 😕 også deres 7.0 liter motor med 350 heste.. haha.. næ du en mitsubitshi 3000gt 3.2 liter motor med 986hp.. hell yeah!! 🙂
vil godt give dig ret i at en gammel Charger er overdrevet sej, det er nok noget at det fedeste hvis du spørger mig ang. gamle US biler. Men de nye giver jeg ikke meget for.
Der har japanerne for længst bevist at de er milevidt foran den gamle teknologi amerikanerne bruger..
For dælen, De bruger jo stadig bladfjedre til affjedringen af den nye Corvette.. 😴
Hvad kører i i? Jeg har haft en Toyota Landcruiser 4x4 med en 2,4 liters diesel motor, og nu har jeg en Volvo 245, fra 1987, med en 2,3 liters 130 hk motor. (Er kun 16 😎 )
jeg har en Landcruiser fra 87, en HJ61. Men har smidt en 4,2 Liters turbodiesel fra en nyere model i. har mellem 180-200 hypper lige for tiden og 700 Nm. Men der kommer snart Intercooler på, det giver nok ca 30-40 hypper mere. Ja og så har jeg også automatgear, det er sgu det bedste i hele verden hehe 🙂
MEN! Alle rigtige bilnørder ved at Porsche is the way to go! Sådan en 911 turbo, er nok noget af det fedeste der findes! OG man kan køre den hver dag! ❤ Tysk Kvalitet ❤ ... Den har kun en 6 cylinderet hækmotor, men det er måden den bruger de "kun" 480 heste jeg elsker 🙂 Den er bare så perfekt!
#19 Sygt 🙂 Min er fra 85 🙂 Kan ikke lige huske modelen, men kan finde det. Skal nok ud og køre i den i dag 🙂 Men den har 76 hk 😲 :yes: det er rigtigt, men er sgu alligevel super stærk, fordi den har et stort drejningsmoment (men nok ikke helt 700 nm 😲 ). Jeg skal aldrig i nærheden af automat gear. Det gider jeg ikke.
Her er lige to film om kiesa´s tidligere biler. Rød cosworth som også er med i getaway in stockholm.. Lig lige mærke til nålen i hans gamle Supra når han skifter gear.
skal man ha en ordenlig super bil så skal det være en Koenigsegg CCX. 18mil. på danske plader mener jeg at ha læst.... joink!! Så kan den supra og corvette godt rulle tilbage i garagen..hehe
#25 Aston Martin laver også fede biler... De har bare store kvalitetsproblemer... Og de laver mange dumme designfejl... Men FUCK de ser og lyder lækre :)
Alle Corvette liderlige fans, kan se et billede af min, flotte synes jeg, Corvette C6 i NFSMW 🙂 Det er bare synd den ikke er hurtig nok til at jeg kan race med den... Men flot er den...
#33 Det enste sølle ved den er sgu automat gearet! #36 Fuck for sygt. Prøv at tænk, at købe en dyr Porsche og så blive overhalet af en TOYOTA! Deprimerende. At der så kommer en VW Golf fra 80'erne og overhaler MEGET hurtigt. Fuck!
Automat gear er sgu det eneste rigtige.. Har du overhovedet prøvet at køre med det i længere tid ad gangen??
Du skal sgu ikke tage fejl af Toyota. De laver uden tvivl nogle af verdens bedst Biler. klart på højde med VW, Audi, BMW osv hvad angår kvalitet. Det er jo også flere gange blevet sagt at Lexus (Toyota) er alt det Mercedes, BMW, Audi gerne vil være.. Toyota er noget nær toppen af kvalitet.
Fuck hvor må det egentlig være SÅ nederen og sidde i sin nye Porsche med to variable turboer, føle at man har en pik på størrelse med månen, også blive overhalet af en VW GOLF! 🤣 Men okay... Self er Porschen bedre, men alligevel.. Det er bare forkert 😛
#42 Jeg ved godt at dew har lavet noget kvali. som f.eks. Landcruiseren, men jeg regner altså ikke en ny Avenis, som samme kvali som en Passat eller A5.
En Avensis er fuld på på højde med, eller bedre end en Passat eller A5 eller noget som helst andet. Samlekvalitet er supergod, og ved godt der også laves bedre biler. men Toyota er virkelig kram.
Eller du taler måske ud fra din mangeårige erfaring som billist?? 😉
Nu kender jeg tilfældig vis nogen der har en Avensis, og nogen der har en Passat. Og jeg syntes at Passat'en er meget lækrer, at sidde i, og instrummentrene er lækrer (bedre kvali), men jeg har ikke prøvet at køre dem. Og ieg tror også at mekanismen måske er på højde, men de nye folkevogne er også fallet meget i kvali i mekanisme.
Men det er jo bare min mening 😉
Ellers en fin lille diskussion vi har fået startet 🙂 på trods af, så lidt der står i #0...
Der står i din profil at du er 16. SÅ har du næppe kørekort endnu. Derfor i mine øjne ingen erfaring 🙂
Det jeg mener med kvalitet er simpelthen den mekaniske kvalitet, og måden bilerne er samlet på. Der er toyota Uovertruffen.
Og du så skal også huske at sammenligne to biler med nogenlunde samme udstyrsniveau, ellers hænger det slet ikke sammen. At passaten har bedre sæder siger jo ingenting. Jeg tænker mere på betjening af gear, bremser, døre, vinduer rat osv..
#43 Shake hva er det nu lige en Variabel turbo er? har du nogensinde kort i en bil? ja i må have mig undskyldt. men jeg syntes næsten ikk man kan sige noget når man ikk engang har kørt en bil end nu? 😕 Jeg har selv en Patrol der har fået TÆSET sine fjedre op. har smidt en Old Man Emu under den og har smidt større turbo samt smede stempler. 187 hk indtil videre. Jeg giver ikk en skid for de porcher/ferrarier. de er nogle homo biler. Lad os få nogle gode gamle Mustang/Dodge ind! Og hvis det skal være dansk så gerne en Ford Taunus 😳
Var der ikk selv men der skulle eftersigenede have været en 2000hk ford taunus til DHB.
Jeg tror ikke ret mange herinde ved hvad en Emu undervogn er 🙂 Jeg har også selv Emu undervogn på min Landcruiser, men det er altså langt fra toppen, det er bare det vi alle har råd til.
Er din en GR 2,8'er eller en gammel 3,3er?? Eller måske nyere endnu?
#55 Variable turbo´er er når bladene på turbo´en kan skifte vinkel, for at få max udnyttelse af den.. På den måde undgår man også turbo-lag, altså hvor der først ikke sker noget, også ligepludselig når man kommer et stykke op i omdrejninger, så kommer alt kraften.. Det minimere man ved at bladene kan skifte vinkel... Turbo´en virker altså ved alle omdrejninstal 🙂 Tro ikke jeg bruger udtryk jeg ikke forstår..
3.3TD :) Kunne os godt tænke mig sådan en landcrøjser der :P de er sq fede. men det all bedste ved min trold er at den kan gå på baghjul hvis du bakker og så sætter frem :P så letter den pga den lille røv :P
nej egenligt ikk.. jeg er fyldt med lort 😛 syntes bare det er sådan lidt.. humla humla når man ikk engang har kørt en bil end nu! og alt respekt for det! for det er ikk alle der har mulighederne for det som jeg nu har haft.
#54 Har kørt bil et par timer, to gange om ugen, i to år. Det giver da lidt erfaring 😉
Men du vinder den her diskussion... Ved ikke så meget op hvordan Toyotaen er bygget op, men jeg gætter på at der er flere tandhjul og mindre elektronik, hvilket jeg ser som et + til toyota'en.
#58 Fedt! Kan du ikke smide en video på nettet? :yes:
Jeg tror nu japanerne er ganske gode til det med elektronikken 🙂 De forstår bare at sætte en standard og så holde den. ikke som fx Italienske biler og motorcykler, Der kan du aldrig helt være sikker på hvad du får 😀 😀
Du får mere end svært ved at bilde mig ind at en gammel Charger er verdens hurtigste bil med mindre den har en kæmpe 2000 hks kværn i... og så alligevel ikke..
Men en stor V8'er lyder bare for fedt, ingen tvivl om det 🙂
Ved ikke så skide meget om motorerne, Men Hemi tager man nok ikke fejl af :D
Og tjek så lige dette link, Selv amerikanerne bruger Lexus V8 i deres Drag-cars 🙂
Godt klippet af en begynder (jeg bruger Adobe Premiere Pro hæhæ 🤣 ) der er dog ét minus - de eneste fede scener er dem der viser accelerationen. du kunne godt vise nogle klip hvor den kører i Le Mans (så en der lignede, sry hvis jeg tog fejl).
Hvem skal med? Jeg håber sgu jeg kan, men har ikke snakket med de gamle endnu...
Top 5.... Den er sgu svær. (Rækkefølgen er tilfældig) Det må blive noget med en F430, Jaguar E-Type, den nye Landrover Discovery, Ford Mustang 66 og en A8 med B & O anlæg. (Der er fandme god lyd i den bil. Hørte det på bilmesse i Frankfurt.) Nå, men der kom jeg da også ud i alle afkroge. 🙂
Ser i top gear? Det er fandme sjovt! Bare det at han vælger at lave en limo ud af en Panda! Jeg ville også helt klart vælge den gamle Mustang GT fremfor den nye 🙂
Jeg er klart enig med alle her i forumet mht. biler men jeg mener dog at corvetten har et plus, i USA ser man let 3-5 i løbet af en normal dag. Også mustang er ret fed men den bliver man træt af når man har været i USA lidt. Det var jeg nemlig på ferie i 2½ uge. På visse tidspunkter var op til 50% mustang. En dag talte jeg 15 Corvetter
tillykke, jeg har også været på ferie i usa, en gang i en uge, anden gang i 3 uger, og sidste gang i 2½ uge.
Og jeg blev ikke træt af bilerne.. OG så mange gamle Mustangs var der ikke. Men til gengæld talte jeg 12344 Toyota Camry's. For det er sgu en rigtig bil, om end grim.