Overclocker
Tilføjet:
14-06-2007 10:13:43
Svar/Indlæg:
70/22
Hehe, yep. Så ligger jeg lige en udfordring på bordet. Min fætter og jeg har siddet og talt om en film som vi så da vi var mindre, Vi kan simpelthen ikke huske hvad den hedder!
Det er formentlig 12-13 år siden jeg sidst så den og derfor husker jeg ikke helt plottet så godt. Det jeg husker er at filmen handler om den her knægt som ( af en årsag jeg ikke kan huske) bliver taget med på en militærbase et eller andet sted i USA, hvor de har fundet en rumskib. Sådan som jeg husker det er det skibet helt kromt og har en evne til at ændre form. Selve skibets bliver styret af et øje som er monteret på en slags skinner der fiser rundt på en inde i skibet og som kan tale med knægten. Jeg husker også at hele filmen handler om at det her skib skal tage ham hjem til hans forældre (Hvorfor kan jeg desværre heller ikke huske) Det ligger desværre lidt fjernt for mig, hvorfor oplysningerne er lidt sparsomme. Mit umiddelbare bud er at filmen formentlig er fra 80'erne engang og at det er en amerikanks film. Hvis der er nogen der har nogle fornuftige bud på hvilken film jeg ævler om, må i meget gerne bidrage til diskussionen. Har selvfølgelig endevendt Imdb, men når man hverken har årstal, navne på skuespillere el. lign. bliver det meget svært.
På forhånd tak
Aleks