Superbruger
Tilføjet:
15-06-2007 01:16:05
Svar/Indlæg:
5/1
Hey!
Jeg har ser på at købe ny spand for tiden, og vil gerne have noget ordentlig køling på - samtidig vil jeg også gerne kunne tage til LAN uden mit mobo brækker over - så jeg tænkte vand måske var løsningen?
Mit problem ligger i at alle de store seje luft kølere ligger i 750g eller over, og jeg vil gerne ku tage til LAN uden at være bange for det hele brækker i stykker :) ligenu har jeg på min P4 en asetek vapochill micro eller hvad den hed, der er en rigtig god køler, der ikke vejer det store, men er ik sikker om den passer på en core2 duo, og om den kan være i det kabinet jeg vil have (antec performance one 190, hvor en schyte infinity ihvertfald ikke kunne være, men en Andy Samurai Master, lige akurat kan)
Men det kabinet har så nogle huller med gummi til at føre vandkøling slanger igennem, så derfor tænkte jeg at det måske var sagen.
Så for at gøre en lang historie kort, kan i anbefale et system der er rimelig nemt for en der aldrig har leget med vandkøling, og som også er til at få med når man tager til LAN - eller kan i alternativt anbefale en god luftkøler der ikke vejer op mod et kilo?
på forhånd tak :)