findes sådan en ? har en google kalender men kan ikke se uger på den. hvilke er vigtigt for mig.
nogle som evt kan anbefale en ? gerne hvor man kan skrive i den så man kan huske hva faen man har lavet sidste uge ^^
behøver seføli ikke være online. bare den dutter :D håber nogle kan hjælpe. er fpr sløv til at bruge min "rigtige" kalender. og så skal man også finde skrive værktøj frem osv..
mener også google har en kalender som kan synk med in mobil,.
Jeg kan anbefalde Zyb.com helt klart det kørte bare 110 % med min m600 og når jeg få min k8210i i morgen så skal den også til at køre derigennem igen. og det er gratis 🤡
I google kalenderen kan du jo tilføje forskellige kalendere som folk har lavet, og der er også en med ugenumre. Den jeg bruger hedder mærkeligt nok "Ugenummer (week number)". Den tilføjer godt nok også grundlovsdag, morsdag og lidt andre mærkedage.
Jeg bruger denne: http://recover89.googlepages.c... Den viser numrene lidt anderledes, end den Bosse snakker om, og så tilføjer den ikke mærkedage, da jeg bruger Dk mærkedage til dette.
Hvis du selv vil søge på kalendere til google calendar gøres dette nok nemmeste ved at klikke på "administrer kalendere" nederest i listen over kalendere, derefter kan du under "andre kalendere" klikke på "tilføj kalender" Og så er det bare at søge.