Jeg er den lykkelige ejer af en E6300 som lige nu kører med ca 460Mhz FSB og omkring 3.2Ghz, lige nu kører den på luft men så snart jeg modtager min cpu køler til mit asetek system kommer der vand på den og derfor regner jeg med at prøve at presse den lidt mere.
Jeg har corsair pc6400 dominator ram 4-4-4-12 "regner med at prøve nogle pc8500 dominator ram" og et Asus P5B-E bundkort.
Så hvis der er nogen der har været i stand til at presse den yderligere end 460 Mhx FSB ville det blive meget værdsat hvis i ville dele jeres erfaringer
Okay nu nærmer vi os 3.4Ghz med min standard køler dog bliver den meget varm nu glæder mig til min vandkøling er oppe og køre. CPU bliver omkring 60-65 grader ved fuld load hvilket jeg føler er meget varmt.
Jo så snart jeg har den oppe og køre 100% stabilt og med vandkøling skal jeg nok skrive nogle resultater og nogle tal på benchmark tests. Jeg har lige pt som sagt nogle problemer med varmen da jeg bruger en skod køler fra northQ og er ikke interesseret i at brænde min CPU af endnu.
ved ikke men du skal nok ikke regne med at komme meget højere, har selv P5b-deluxe, køre 3150, fsb 450. hvis jeg hæver den til 460 så starter maskinen ikke... tror det er fordi system bussen ikke kan klare mere?