Trådløst netværk lyver om status!

Software d.  19. juni. 2007, skrevet af aigh!
Vist: 337 gange.

aigh!

Overclocker
Tilføjet:
19-06-2007 20:18:38
Svar/Indlæg:
529/97
Heysa, jeg har lige installeret trådløst netværk på en bærbar, men den siger konstant "ingen forbindelse", og der er et rødt kryds ved forbindelsen, alle tegn på den ikke virker.

Forskellen er bare, den virker! Jeg er på nettet, og alt der medfølger, men den siger dog stadig den ikke er på nettet. En gang imellem kommer en advarsel hvor den siger: "Windows kunne ikke oprette forbindelse til foretrukne netværk", og så hopper den af nettet. Så bliver jeg nødt til at oprette forbindelse til netværket igen, hvor jeg får meddelelsen "ingen forbindelse", men bang - den er på igen! Hvordan fixer jeg det?
camperman

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2007 09:16:15
Svar/Indlæg:
437/24
Kunne du evnt oplyse hvad det er for en bærbar? og model navnet på det trådløse netkort?

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
20-06-2007 09:43:10
Svar/Indlæg:
2145/218
Trådløst netværk sutter, i mange hensende men det er dog noget nemmere end at trække kabler rundt i hele hjemmet. Jeg kører lige for tiden med et N-draft system og det virker godt men jeg kan til tider også opleve det du beskriver, men det er selvfølgelig også vista jeg kører med hehe.

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
20-06-2007 10:28:29
Svar/Indlæg:
4033/364
tjek lige om den logger på et andet netværk end dit eget..

kan også skyldes at softwaren laver lidt konflikt med windows eget Zero Config.. min lenovo kan ikke altid finde ud af hvilket software den bruger til forbindelse...