tjah.. meget meget mærkeligt at grafikken idag er bedre end den igår.. for den udvikling har elektronik og grafik jo aldrig gennemlevet før ;) men jo, videoen er da flot, bevares.. :p
Tjaa, blandet med den filmede (virkelige) baggrund ser det da meget ægte ud. Men må nok sige, at jeg nu bliver mere imponerede af f.eks. trailere for spil, hvor det hele er 100 % computergenereret.
arh come on mand! bevare det er pænt men de objekter er jo så primitive som primitivt kan være plus der er jo ingen kreativitet det er røv kedeligt håber ikke der er mere end en person der har lavet det ellers burde de sgu sakmme sig><
nu skal i se lille børn hvordan et rigtigt mandfolk (meats meier) arbejder og det er enda ældre end det der;)
Jeg har altså set dette klip for lang tid siden. Mener bare jeg læste at det var mekaniske planter som man havde lavet så overbevisende at de så virkelige ud, og det derfor ikke havde noget som helst at gøre med computergrafik.
Den er da helt sikkert flot lavet og ser da meget naturtro ud, men er ikke meget anderledes end det man kan se i en biograf f.eks "King Kong" Eller "Ringenes Herre".
Det kunne sagtens være lavet med et program som f.eks MAXON Cinema 4D.