Det er ikke helt forkert,specielt ikke med tanke på forside-introduktionen: "Vi kigger nærmere på en Vega bærbar udstyret med Robsonmodul. Kan den gøre en forskel?"
inde i artiklen : "Den ligger da rimeligt godt side om side med Zepto 6625WD i dvale. Men Boot synes jeg er en smule langsomt? Nå, ja for pokker! Maskinen havde da et Robson-kort? Ok, vi prøver igen:"
ingen tal eller test,bare " Og jeg kunne sværge på at applikationer startede en lille smule hurtigere."
Er det hvad i forventer af en test?? så lad mig strakt test cas på en række kvalitets-ram-moduler så skal i få masser af:" Og jeg kunne sværge på at applikationer startede en lille smule hurtigere." LOL 🤡
Det der først fik mig til at smide en kommentar var: "Som rosinen i pølseenden målte jeg lige hvor stort et strømforbrug maskinen havde. Eftersom at Vega´en kører på et onboard grafikkort , havde jeg en klar forventing om at den ville være rimelig økonomisk i drift."
Der tænkte jeg ; det er fanme løgn!! amatøren sidder da ikke og sammenligner 2 så grundforskellige maskiner???? har redaktøren overhovedet gennemlæst denne artikel tænker man så...