Jeg fik lige en ustyrlig lyst til at smadre en omgang Far Cry... Jeg har installeret spillet, og opdateret med alle tilgængelige patches. Når jeg så starter spillet op, så får jeg følgende meddelelse:
WTF!!!!!!!!! Jeg kører ikke noget emulerings-software på min comp, og spillet bliver installeret fra en original DVD (som sidder i drevet når jeg starter spillet) :'-(
Så er det bare det, jeg har altid kørt med Daemontools uden YASU, Og har aldrig fået det problem! Men kan det være fordi jeg har installeret det med den orginale DVD?
Har det ligesom Kirsby.. har købt spillet.. men kører det via et image igennem Daemon Tools.. og er ligeså doven med GTA SA, der rippede jeg selv imaget dog.. heh :)
og den har aldrig sagt fejl i FC når jeg har brugt DT..
Jeg har ingen problemer med at smide den originale DVD i skivefræseren, når jeg skal spille... Jeg kunne bare ikke lige fatte hvorfor Far Cry hostede over noget emulering i forbindelse med CloneCD. CloneCD blev bare lige fjernet, fordi jeg kun bruger det meget sjældent, og nu er problemerne løst 😀
#12 CloneCD var blot installeret, men ikke aktiveret (heller ikke i tray). FarCry med alle opdateringer checker åbenbart registreringsdatabasen, og hvis CloneCD findes, så kan spillet ikke startes. Derfor nytter det minus, at gøre som du siger 😉