Overclocker
Tilføjet:
24-06-2007 23:22:29
Svar/Indlæg:
9/5
Hey,
Jeg går og overvejer at købe en ny computer til at køre spil på, især kommende dx10 spil som crysis og lign. Jeg er meget interesseret i gode råd, så jeg ikke køber noget der er for dyrt i forhold til hvad jeg får, eller noget som allerede er out of date. Er klar over alt går stærkt indenfor hardware, men man kan da altid prøve at få det bedste for sine penge. Mit budget er ca. 10.000, og jeg har en skærm. Det skal dog siges at jeg godt gad købe ny skærm, da den gamle kun er 15' og ikke er specielt god farvemæssigt. Den har ellers en ok responstid.
Jeg har kigget på shg og topdata, og især topdatas computere virker gode til prisen. Tager jeg fejl her eller er der noget om det?
Jeg ville måske også gerne have en computer der er fremtidssikret ved det der sli ready, så jeg måske på et tidspunkt kan smide endnu et grafikkort i, når denne maskine begynder at blive lidt ældre (sikkert allerede om 1 eller 2 år. :( Nå men jeg vil ikke tage sorgerne på forskud. Er der nogen der kender nogle gode sider eller har nogle gode råd til hvad der er vigtigt at få med, så er jeg meget taknemmelig!
Mads