1000 tak for alle svarene, beklager jeg har været "væk" fra tråden det meste af dagen. havde lige en lille syg smølf ( min datter ) hængende op af mig det meste af dagen.
Prøver lige at besvare alle så godt som muligt 😉
#54 tak, vil da klart prøve programmet
#55 mange tak for hjælpem. det var vist den der (C1E) ting der gjorde det.
Til alle der skrev det med CTRL+ F1 samt til Martin VR med linekt til testen, tak for det, nu kan jeg endelig stille på mine timings.
Sko, tak, men bare rolig, jeg opfattede ikke Martins svar som andet end at han sad og grinte lidt, med god grund. Nogen af mine spørgsmål var vist lidt i nybegynderklassen, hvad jeg KLART er når det kommer ti lIntel. Ellers havde jeg da aldrig skiftet mit gude AMD system ud med et Intel system 😀 tag den #63 - hehe- beklager, kunne ikke lade være.
Martin.v.r. det strap der kan måske godt have noget at sige trods alt. Nu kører jeg 3060 mhz (9x340), og systemet føles klart hurtigere nu end ved 10x300.
MEN, som du nu skriver i #60, jeg kunne bare se i min manual; jeg kan sige dig kapitlet 2-9 MB Intelligent Tweaker (M.I.T) hvor man overclocker, nævner INTET om CTRL+F1 for at låse noget op og ændre timings. Faktisk er der slet ikke nævnt noget som helst om timings, derfor var jeg også nødt til at bede om hjælp 😉
#66 PRÆCIS, det var som talt ud af min gylp det der. Det er nemlig som om den hænger lidt, altså CPU'en 😛
Spøg til side, den Core 2 DUO kommer vel på et tidspunkt på højde med min AMD, det at få låst multiplier og få FSB op på indtil videre 340 har da hjulpet en del.