Jeg har lavet den fedeste, for snart 2år siden kørte jeg hjem fra min dengang kærste, nu kone som boede i nykøbing falster, kl lort om natten.
Ude på motorvejen, lige over farøbroen lå der en lastbil, med alle de dersens lorte lys på, så jeg gav Saaben noget pedal for at komme væk fra den ,og så så i mit bakspejl, at der kom en bil hurtigt ned af påkørelsesrampen, og vupti så lå han helt oppe i røven af mig og blinkede med lygterne, så jeg tænkte spasser tysker klampede Saaben og den gearede 2 gear ned i autokassen og vupti så gik det der ud af.
Ved 200kmt lå han stadigvæk helt tæt på og blinkede lystigt med sine lygter, så jeg holdte på, og da vi kørte 240-245kmt tænkte jeg at han måtte da være sindsyg, så jeg træk ind i højre bane for at lade ham komme forbi, men nej han trak med ind og jeg tænkte hvad fanden vil han? indtil at det slog mig at det nok var panserne... UPS der røg kortet tænkte jeg, en yngere betjent kom hen fra sin helt nye civil vogn og spurgte om jeg havde travlt? og jeg sagde nej det har jeg, ikke men jeg troede at du ville lege? men det ville han jo ikke, han sagde at jeg jo havde kørt langt over 180kmt og at det ikke var så godt!!
Han fik mit kørekort og gik over i sin bil han var alene, 2min kom han tilbage og spurgte om det var min bil?
Ja da svarede jeg, og fremviste min midligertidlige registrerings attest, og den købsaftale jeg havde fået af ham jeg havde købt bilen af 4uger forinden,
han gik tilbage for at tjekke og kom hurtigt tilbage og sagde at han ikke kunne finde mig i registret men kun den tidligere ejer og at han ikke havde betalt vægtafgift på bilen så han skulle have mine plader.
Så jeg fulgte efter ham i min bil, op på en raste plads ved udby ja vi var noget et stykke vej med den hastighed. og han spurgte om jeg selv kunne skruge pladerne af da han ikke havde noget værktøj.
Jeg skruede dem af og gav ham dem han gav mig mine papire igen og mit køre kort og jeg sagde om han ikke skulle have det hvortil han svarede nej det er da dit og have en fortsat god nat og lov mig at du ikke tager bilen hjem.....
Jeg slap med at betale 1080kr for nye plader fik ikke en fartbøde eller noget se det kan man kalde at være heldig...
Sorry for at skrive så meget i din tråd..