Ja det er sgu nice... super ikk at ha lag når computeren blir mest presset i de store grafiske onlinespil.
mht. 3dmark06 så har jeg kun et 3.6ghz clock at sammenligne med - lige nu kør jeg jo 3.0ghz og kommer nok ikk højere op forløbigt, men ved 3.6ghz jeg fik omkring uhyrlige 3900 point, yes sir velkommen til 7600GT, men jeg må sige i spilsammenhæng er det stadig ret godt det kort.
men jeg kan jo prøve at kigge på de 2 andre scores - dem over cpu-scoren, og så se om der er nogen forbedringer - tror det ikk - det er jo bar en bench og tar ikk højder for at man faktisk kan vinde en del med 4gb ram i spil.
ser frem til et efterår, hvor jeg nok flotter mig med et DX10 kort af en eller anden art - det er på tide min GFX kommer op på niveau - har altid haltet lidt bagefter, men det har så givet mig mod på at optimere andre ting, som diskperformance og windows optimering for at alligevel at få ekstra FPS ud af skidtet...
Har lige installeret O&O Defrag - den er dælme god og gør dine diske mindre støjende og noget hurtigere = mindre lag i dine spil
/hygge 😎