Der er vel ikk en der ved hvor man kan købe sådan noget som sidder mellem RAM og køler? kom til at fjerne mit og havde kun noget der ikk er blødt nok så GPU og køler har ikk rigtig ordentlig kontakt
#0 Det bliver ikke nødvendigt hvis grafikkortet bare skal køre stock hastigheder, men hvis du vil oc så tæller hver grad jo sådan set noget. Jeg vil også tro at du kan fjerne 4-5 grader i load(kommer an på hvor "god" du er til at smøre det på), og det kan godt give en ekstra tand ved oc.
#7: Du mener plader af kølepasta. Så vidt jeg ved at alm. kølepasta ordineret på den rigtige måde bedre.. men skal ikke sige om det er nogle specielle nogle der sidder på ram'ene.. tror jeg dog ikke.
#9: Nå okay.. man skulle ellers tro der burde være fuld kontakt, køle pasta eller ej!
kun gpuen 😉 pladerne blev på. men vær forsigtig,i kan nemt komme til at skade jers kort 😉 køleren sider regtig godt fast, så er man lidt af en 🤡 til at pille,så hold fingerne væk 😉
Jeg har fjernet Ihsen på min gpu og renset den og slebet den ned så køleren har direkte kontakt med rammene. Ihsen er over 2.5mm tyk så der er masser at slipe af jeg fjernede 1.05mm målt med en micrometerskrue og der er kommet artic ceramic på rammene og på coren er der kommet
jeg kan se at man også kan få samme Liquid Metal Pad til CPUen. Gælder det også samme nemme adskillelse der?? altså bare Brasso på CPU og kølehoved, og så er alt godt igen?