Usb kabel

Case-modding d.  27. juni. 2007, skrevet af djerik
Vist: 275 gange.

djerik

Overclocker
Tilføjet:
27-06-2007 23:33:33
Svar/Indlæg:
2/4
Jeg søger et sted man kan købe usb kabler der har et a stik i den ene ende og et 5 pins bundkorts pin i den anden ende.

Grunden er at jeg ikke har helt nok stik på mit bundkort, og desuden gerne vil slippe for at trække 4 kabler hele vejen til mit bundkort.

Jeg kan derfor også bruge en intern usb hub der har bundkortsstik, men det har jeg heller ikke kunnet finde nogen steder.

Alternativt kan man måske købe 5 pins stik i løs form?
tom81

Elitebruger
Tilføjet:
27-06-2007 23:48:53
Svar/Indlæg:
20170/383

hvad er det for et A stik du snakker op?? Og hvis det skal på bundkortet, er du så sikker på at det er et USB kabel?

djerik

Overclocker
Tilføjet:
28-06-2007 00:12:00
Svar/Indlæg:
2/4
Et A stik er den type der sidder på et almindeligt usb kabel eller fx. en usb stick.

Og ja det er et usb kabel.

De skal bruges til at tilslutte en AC Aquaero (blæserstyring), AC multiswitch (kan tænde og slukke lys m.m.), en flash card reader samt front usb stik. Disse enheder har samme 5 pins stik som på bundkortet.

craZyfighter

Superbruger
Tilføjet:
28-06-2007 17:02:50
Svar/Indlæg:
358/21
Det tætteste du kommer på det du skriver er nok den her. Så kan du bare skille den ad og komme et usb stik i 🙂
alle nye bundkort har en usb-barak der følger med med 2 usb stik, det kan være man kan købe dem løse eller prøv Goglle 😀

www.edbpriser.dk/Products/List...