Mine forældre skal have købt to kameraer. Et til 1000 kr og et til 1500. Grunden til at vi skal have to er fordi jeg skal have et med til usa og mens jeg er i usa tager de på ferie.
Så det skal være bedst buy til de penge. Men der skal være genopladeligt batteri med.
Vi skal nok også bruge noget mere plads. Så et bud på et ekstra kort vil vi også gerne have. Faktisk skal vi have tre kort. Og det ene skal være et xd kort. De to andre skal bare passe til det kamera som vi skal have.
Vi har kigget lidt på det her. http://edbpriser.dk/Products/L... Men så blir det nok to af dem og så i to forskellige farver. Men spørgsmålet er om det er et godt kamere til pengene?
Canon har markedets bedste PAS (Point And Shoot) kameraer, med den bedste farvegengivelse. Sony er ikke værst, men Canon er bare en del bedre 🙂
Hvis de skal bruges til en ferie-tur, så sørg for at hvert kamera kan holde ~200 billeder pr. uge (højeste opløsning, fineste kvalitet) - så går det ikke helt galt! Husk også på, at en ferie kun kan holdes éen gang, så minderne fra den bør der ikke spares på 😉