Elitebruger
Tilføjet:
28-06-2007 19:59:28
Svar/Indlæg:
6293/359
hej igen
som opfølgning på de seneste tråde om vista, pagefile, udnyttelse af 4gb ram og harddiskperformance i vista, så vil jeg også lige tilføje at mit lydkort, Creative X-Fi Xtreme Gamer synes at spille mp3 musik meget meget mere klart og tydeligt med vista 64bit... som nogle sikkert tidligere har læst, så var lyden ikk for god i vista til at starte med... men nu synes jeg godt nok der er sket noget med min computer efter skiftet til vista 64bit.
Udover det så virker alle mine programmer, som jeg brugte i vista også med vista 64bit...
Kan det virkelig passe, at fx. driverne til lydkortet er meget bedre en normal vista? Det er i hvertfald nogle helt andre nogle og har andet grafik i setup menuerne osv...har prøvet at google uden held. eller bare det, at det er 64 bit i det hele taget?
Mine spil kan også godt lide 4gb ram, og under spidsbelastning har jeg ikke lag længere, som da jeg kørte med 2gb ram.
Hermed så ser jeg ingen grund til at gå tilbage til 32bit nogensinde igen og da slet ikk XP.
Hvad med jer? skal i med på vognen? eller er der stadig for mange ting som taler imod? jeg er i hvertfald yderst positivt overrasket over driverundstøttelsen til 64bit, som til XP var total mangelfuld
/hygge 😀