Blå Bog :D

Hyggehjørnet d.  29. juni. 2007, skrevet af Mr. Anderson
Vist: 368 gange.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2007 23:47:32
Svar/Indlæg:
4107/224
Hey 9., 10. og 3 G'er! 🙂

Jeg har lige været til afslutnings''fest'' hvor jeg skulle ha' mit eksamensbevis.
oven i det, så fik hele vores klasse udleveret en ''blå bog'' og til folk som ikke ved hvad det er, så er det en bog hvor der står hvordan det er gået med en igennem året/årene. bommerter, scoreliste osv. kunne være fedt hvis i ville dele det med mig/os 😀 Det kunne jo være der var nogle senior studenter/elever der stadig kan huske deres blå bog, som måske vil give en lille post her 😉

Min blå bog:

Navn: Mikkel Andersen

Kaldes: Mikkel-wikkel-dikkel (tjah, pigerne i min klasse kaldte mig det 😀 )

Scoreliste: Ingen (Kan så tilføje at jeg mødte en pige et par dage efter den blev skrevet 😛 )

Bommerter: Nul bommerter! gi' ham en stor hånd!:D

Klassens: PC-Freak (damn hvor er jeg stolt 🙂 )

Derfor elsker vi ham: Han er 100% nede på jorden, og en meget stille dreng, og med den klasse, er det bestemt heller ikke en dårlig ting.

Diverse: Vil du ha' pomfritter til? selvom mikkel, ikke har lavet nogle synlige bommerter i hele dette skoleår, så tager han så revance på en masse andre punkter. Sammen med frederik, har de to drenge verdens sorteste humor!
Mikkel har altid været der når det hele gik i sort!
Til fester er han hård! vi har hørt at den dreng næsten er umulig at drikke under bordet. han har så været vores natteravn, og holdt øje med vi ikke gjorde nogle ting, som vi ville fortryde. Og af den grund, kan jeg vidst på alles vegne sige, at vi elsker ham for den han er!

- Jeg blev lidt rørt da jeg læste det, sådan er der vel også nogle andre der har det 😳
Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2007 00:04:51
Svar/Indlæg:
6899/119
Jeg gik på efterskole her i 10. klasse. Stevns Gymnastik- & Idrætsefterskole aKa SGI.
Ting der står i parantes, har jeg selv tilføjet nu her.. ;)

Navn: Anders Davidsen

Nickname: Davidsen

1. håndsindtryk: Lidt smart attitude, altid et ord at sige når andre snakkede om computer, playboytype.

2. håndsindtryk: Rigtig flink, stadig smart og rap i replikken, hardware nørd (FUCK NU DET ORD :D), masser af dance og rock n roll musik.

Siger ofte: "Nuggi!"

Kendetegn: Altid voks i garnet, computer eller mobil i nærheden.

Bommert: Dåseskjul (Den er for lang til at forklare her :D )

Dummeste kommentar: Der har de så valgt ikke at skrive nogen.. det tolker jeg på den gode måde :P

3 ting på en øde ø: computer, mobil, dulle med store bryster.

scoret: Jannie, Mille, Annabell, Nanna N

Status: single

Kommer til at savne: Stander (min afdeling), Lotte (verdens dejligste veninde), hjælpeløse piger han kan charme sig ind på ved at fikse deres computer.

Et kig i krystalkuglen: Officer i søværnet.

SGI's: computer-reperatør.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2007 00:10:45
Svar/Indlæg:
4107/224
Dulle med store bryster 🤣

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2007 00:11:28
Svar/Indlæg:
3588/418
Griner !
Sådan noget fik jeg ikke. Jeg fik mit eksamenbevis i onsdags.

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2007 00:12:56
Svar/Indlæg:
6899/119

Ja der er sgu ikke noget bedre end sådan nogen man rigtig kan boltre sig i :D

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2007 00:25:04
Svar/Indlæg:
5600/32
#4, Men pas nu på ikke at blive helt væk.. 😉😛

Fra 3.g, men noget af er vist opfundet hen ad vejen..:

Navn: Matthias Tweddell Levinsen (har aldrig mødt en der har kunne udtale mit mellemnavn..)
Hjemstavn: erh ja helt sikkert.. 😛
Biografi: Matthias går meget op i sin computer og formår altid at ødelægge sine ting på den ene eller anden måde. Computer, IPod og mobil er blevet ødelagt på de mest mærkelige måder. Han kan sidde og snakke elektronik med Mads Elbo på et niveau, hvor vi andre giver op og sætter os til at drikke. Det er dog ikke kun ting, som han kan ødelægge. Han har det også med at komme galt afsted på måder, hvor vi andre bare står tilbage og ryster på hovedet. Han kan stå med favnen fuld af flasker, (han mente, han kunne bære dem i stedet for at hente en pose) tabe dem, og skære sig selv i tommelfingeren, da han vil rydde op glasskårene.
Kælenavn: Messias.. Eller bare tumpe.
Motto: "Jeg forstår det ikke, den virker bare ikk' mere".
Klassens..: Computer-mand.
Scoringer: Camilla nu og en anden Camilla før. (+ En tredje Camilla (man kan jo ligeså godt holde sig til et navn 😉), og der var vist også hende der til gym-festen..)
Med på en øde ø: Computer, mobil og cola.
Klassens råd: Hvis det virker, så lad det være!

+ et par punkter jeg ikke gider skrive.. Hvorfor skriver folk dog så meget? 🙂

Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2007 00:28:21
Svar/Indlæg:
6899/119

Mr. Terminator :D

Men du har også haft godt gang i scoringerne :)

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2007 00:33:09
Svar/Indlæg:
5600/32
#6, That is I. 🤣 Og der skal jo også være plads til lidt sjov i gymnasietiden. 🙂

[EDIT] En fra min klasse har en lidt mere imponerende liste: Anna, 2*Anne, Sara, Susan, Maria, Rikke, Louise, Signe, Tanya, Katharian osv...

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
30-06-2007 01:00:17
Svar/Indlæg:
4107/224
#7 det stikker næssten en pige fra min klasses, sørme ved navn camilla 🤣 , scoreliste!

Kim, Niels, Henrik, ''the white nigger'', Birdie boy, Anders, Jimmie, Oliver, Lasse, Chris og Martin, pyyh 😉