Elitebruger
Tilføjet:
29-06-2007 23:47:32
Svar/Indlæg:
4107/224
Hey 9., 10. og 3 G'er! 🙂
Jeg har lige været til afslutnings''fest'' hvor jeg skulle ha' mit eksamensbevis.
oven i det, så fik hele vores klasse udleveret en ''blå bog'' og til folk som ikke ved hvad det er, så er det en bog hvor der står hvordan det er gået med en igennem året/årene. bommerter, scoreliste osv. kunne være fedt hvis i ville dele det med mig/os 😀 Det kunne jo være der var nogle senior studenter/elever der stadig kan huske deres blå bog, som måske vil give en lille post her 😉
Min blå bog:
Navn: Mikkel Andersen
Kaldes: Mikkel-wikkel-dikkel (tjah, pigerne i min klasse kaldte mig det 😀 )
Scoreliste: Ingen (Kan så tilføje at jeg mødte en pige et par dage efter den blev skrevet 😛 )
Bommerter: Nul bommerter! gi' ham en stor hånd!:D
Klassens: PC-Freak (damn hvor er jeg stolt 🙂 )
Derfor elsker vi ham: Han er 100% nede på jorden, og en meget stille dreng, og med den klasse, er det bestemt heller ikke en dårlig ting.
Diverse: Vil du ha' pomfritter til? selvom mikkel, ikke har lavet nogle synlige bommerter i hele dette skoleår, så tager han så revance på en masse andre punkter. Sammen med frederik, har de to drenge verdens sorteste humor!
Mikkel har altid været der når det hele gik i sort!
Til fester er han hård! vi har hørt at den dreng næsten er umulig at drikke under bordet. han har så været vores natteravn, og holdt øje med vi ikke gjorde nogle ting, som vi ville fortryde. Og af den grund, kan jeg vidst på alles vegne sige, at vi elsker ham for den han er!
- Jeg blev lidt rørt da jeg læste det, sådan er der vel også nogle andre der har det 😳