jeg ville sætte 30millioner ind på en konto og leve resten af mit liv på renterne.
så ville jeg købe noget ligende ultra sli, QX6800, p35, antec p190, kompressor, vandkøling på chipset-gfx-mosfet, raptor 150Gb i raid, og en stor 30 tommer dell 😎
Jeg ville k'be en Golf MK1 og f[ den voldtaget for vildt. og saa ville jeg ligge og tage ALLE de klamme sportsvogne der k'rer rundt. og resten af penegene skulle bare st[ og tr;kke renter 😛
Kunne ellers godt have brugt alle 70mio - tror sku jeg havde brugt de første 15-20 mio på at købe min arbejdsplads... og så give mig til at udkonkurere vores amerkanske ejer, bare som hævn for at de har lukket os...
Men det var ellers tæt på at det kunne have betalt sig at købe alle rækker det kan vist gøres for lige godt 30 millioner - lidt trist at gevisten så blev delt i otte.
Men vi må vel sige at det er fair nok den blev delt lidt, godt nok at der er mange der har fået glæde af dem, bare trist jeg ikke var en af dem. 😕
Hvis jeg vandt(which i didn't): Ville flytte med det samme til noget størrer og bedre. Ville sikkert bruge penge på et nyt, sejt og godt tv. Købe den syge comp. Købe en fed bærebar og barebone. Tage motorcykel kort og købe en XT660. Komme på den vilde slankekur, og derefter optræne muskler. Købe en crosser og enduro-bike og begynde at køre det.
#38 jo det er da noget i den stil vil jeg mene. vil nok tilføje en RAMdisk af en eller anden art som systemdisk... og så ha et dyre eksterne harddiske også...
synes ellers dit harddisk valg er fedt også.. 6x750gb - og så i RAID5 ikk? med en dyr dyr Areca eller intel controller? 😲