S[dan ser det ud efter lidt spillen i most wanted. det kan komme alle mulige steder i spillet. men ikk nok me ddet. saa er det ogsaa sket i wow og FEAR. ved ikk hva det kan skyldes da min compoter ikk bliver varmere end 55C. Hva kan det skyldes? Har pr'vet med og uden sli. no diffrence.
Fucked.. det ligner sådan en fejl der sker når man clocker lidt for højt.. prøv at clocke kortet til under stock speeds og se om det går væk. Hvis det er tilfældet op tempen er rimeligt, så skal kortet til rma.
kortet er ikk clocket. bliver det ikk ustabilt ved underclock? og hvor lang tid g;lder en RMA periode? altsaa hvor gammelt maa kortet veare foer jeg ikk kan faa det rmaet?
Jeg har som minimum stadig mine mails hvor der staar at det er k'bt og betalt. det vearste er bare at jeg skal til at montere den gamle koeler hvis det er!
Nu ved jeg sq m[ske hvorfor den ikk vil som jeg vil. der sidder jo for dealen ikk nogen heatzinks paa det prim;re kort! for det hjalp nemlig at skrue ned for mine ram. mente nemlig os nok det var en ram fejl. men jeg faar snart fullcover blokke til mit vandsystem. saa burde den fejl veare rettet. tror i ikk godt det bare kan skyldes mine ram ikk har nogle zinks paa?
Ja, og nogle gange kan man komme til at slå engelsk tastatur til ved at trykke på to knapper på en gang. Det ændrer man tilbage ved at trykke på følgende:
Prøv at brug google, der er en masse tråde om det samme problem endda på nvidias ejet forum hvor du næsten kan finde alle de svar du vil have :). Bruger selv et 7900 GT og har det samme problem i alle spil, dog laver mit en masse pixelfejl oveni og fejl på de fleste textures ingame :/. Det kan dog også se godt ud i nogle tilfælde
Du kan ligeså godt få dem byttet med det samme, det bliver ikke bedre ved at vente. Et kort svar:Det er en fejl på grafikkortet (7900 GT) Måske man skulle overveje at lave en tråd om hvilket GFX kort som er værd at købe som kan tage 7900's plads over, for så vidt jeg har set på de fleste artikler om 8xxx serien så 8600 ihvertfald ikke var meget bedre end 7900 ud over dx10 supporten.