Superbruger
Tilføjet:
30-06-2007 17:25:51
Svar/Indlæg:
99/31
Hejsa gutter og gutinder!!!
Jeg var til et LAN party i går, hvor der var en, hvis far havde en licens til Vista, som han havde købt over nettet, dog kunne sønnen ikke bruge det, og sønnen havde det med.
Så jeg tænkte til mig selv, at jeg muligvis skule mig anskaffe det. Så det gjorde jeg :D
Jeg var rigtigt glad da jeg smed den i kl. 10. Og da den stadig ikke havde installeret noget som helst kl. 3. var jeg ret så mindre glad :(
Mit problem er: Når jeg når til "completing installlation" (på dette tidspunkt har den genstartet og sagt "starting Vista for first time, please wait", og kommer også forbi det), men så når den til "completing installation..." og så vil den bare ikke videre ligegyldig hvor lang tid den står der.
Men altså. Så kom jeg i tanke om, at da jeg skulle installere mit XP da jeg købte computeren, var jeg nød til at have en diskette med filen "Windowsxpstartup.oem" (noget i den dur i hvertfald). Og så slog det mig, hmmmm! det skal jeg garranteret også til Vista!!!! men hvordan laver jeg denne diskette? (kan ikke huske det xD)
Tak på forhånd :D
og håber ikke der var for meget at læse.