Overclocker
Tilføjet:
01-07-2007 18:34:17
Svar/Indlæg:
18/17
Hej
Jeg har to webhoteller ved surftown. Et ADVANCED Windows med 5GB og fri trafik og et STARTER på 1GB med fri trafik. Fik så en mail den anden dag at de vil have jeg skulle opgrader mit ADVANCED webhotel til Erhverv grundet: "Vi har fremsendt tilbud til dig på opgradering, da vores serverstatistik har vist et ekstraordinært højt forbrug af ressourcer for dit webhotel" citat fra mail. Videre skrev de: "Ressourceforbruget påvirker andre Surftown brugere negativt, hvilket vi naturligvis ikke kan acceptere. Vi anbefaler derfor at du hurtigst muligt opgraderer dit webhotel, så du får stillet flere ressourcer til rådighed.
Hvis du ikke ønsker at opgradere er vi nødsaget til at opsige dit webhotel. Dit webhotel vil i så fald blive lukket per 28-07-2007. Surftown tilbyder kreditering af det resterende forudbetalte abonnement, forudsat du fremsender reg.nr, konto nr. samt bankens navn og adresse indenfor 60 dage."
Nå tænkte jeg. Og skrev tilbage hvilke ressourcer det handlede om. For er godt klar over at. Fordi der er meget trafik på det hotel. Det ved jeg godt, men det måtte de ikke oplyse fik jeg i en anden mail. Det var bare en konklusion deres tekniker var kommet frem til.
Hvis jeg skal skifte til erhverv er det en mer pris 2200 for de 5 år vi har købt webhotellet i.
Kan det virkelig passe de har ret til at gøre det. For den eneste grund i min tanke gang er trafikken, og den er jo fri.
Skal jeg skifte til erhver eller finde et andet sted?
Findes der webhoteller som bare kan bruges som download server, uden at skulle have et domæne? Det er fordi der ligger motorsports film fra hvert løb vi har været til.
På forhånd tak.
Morten