Jeg er lige startet med at spille S.T.A.L.K.E.R men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor jeg får fat i "protection against radioactivity" og død hele tiden 😩
Du kan drikke vodka eller tage sådan nogle sprøjter, det hjælper dig kortvarigt.. Det er først et stykke henne i spillet du kan få sådan en dragt der hjælper dig op til et vist level radioaktivitet.. :)
Hvis du er i starten af spillet så skal du ik vade ind i de områder hvor der er radioativitet.. Først senere for du et suit som beskytter mod radioaktivitet.. så vidt jeg husker.. er noget tid siden jeg gennemførte det..
Nu ved jeg ikke lige hvor langt du er nået men, har du snuppet den gemte suit på loftet i den by hvor du starter?
Her er "copy-paste" fra en walkthrough.
After speaking to Wolf, you should do Photec's awesome tip on the Stalker suit. Here it is again:
Photec (Norway): At the very beginning of the game you talk to Wolf. Behind Wolf there is a ladder. Climb the ladder and go on to the right hand ledge before you get to the second level of the building. Run on the roof and jump to the nearby building (the one closer to the road). Go to the left hand side of the roof, find an opening and destroy the crate there. This makes it possible to get the armour hidden within, which is quite superior to the others you can find at that point.
Det er de såkaldte anomalies. De er i følge Prima guiden sådanne dimser i spillet der er omkring 10 m i diameter, og er noget elektricitet af en slags. Dem skal du bare søge uden om. De bolte man har uendelig forsyning af kan du smide rundt og derved se om de er fri bane.
Du kan altid skimte dem. og når du kommer for tæt på begynder skærmen at flimre og sådan, og det er nok dem du er stødt på flere gange. Men de er ikke så store. Så bare gå uden om dem, så skal det nok gå.