jeg kan godt huske da vi(oc.dk) blev lagt sammen med hwt.dk, hvilket jeg på det tidspunkt heller ikke var specielt tilfreds med...
jeg var på oc.dk for overclockingens skyld, og jeg blev bruger fordig jeg engang for 4år siden havde voldtaget et bundkort lidt for meget(ved OC) og ikke vidste hvad jeg lige skulle gøre, derfor søgte jeg ind på oc.dk og fik hjælp og rådgivning til at komme videre igen... 🙂
da side sammenlægningen så skulle ske, var jeg heller ikke glad for at alle de "udenforstående" skulle blandes ind i vores lille "OC Univers", for dengang var det ikke bare noget alle kunne gøre,
jeg kan huske engang jeg brændte et eller andet af på mit gamle MSI - IR1 Mobo, og jeg var på grådens rand, tog min far mig i hånden, og med en loddekolde fik vi da lige ordnet den strømstyring igen...
det var dengang det krævede lige dele Viden, Mod og Tålmodighed at Overclocke en computer, og magi kunne udføres med en blyant og noget tape, eller at pille ved de rigtige jumpere de rigtige steder...
og efter en timelang kamp mod temperaturerne, havde man nået noget omkring 10%OC :yes:
som i måske kan høre, savner jeg også lidt de "gamle" dage, men tiden går som tiden gør, og det er unægteligt blevet nemmere at Overclocke(måske for nemt), og derved måtte det også ske at vi kom til at være et regulært Hardware site, på bekostning af det faglige niveau...
mange af dem som var der dengang(inklusiv migselv) er her stadig idag, men der er bare så mange andre også, at gennemsnits niveauet er faldet drastisk, hvilket får mange til af de "gamle drenge" til at flygte...
personlig tror jeg ikke i slipper af med mig de næste mange år, jeg elsker siden, også selvom den er blevet mere for "normale" mennesker, frem for nørder...
der er noget specielt ved et forum hvor der er den form for "sammenghold", altså mange kender hinanden "in Real life", og dem af os der aldrig har mødt hindanden, kender alligevel hindanden på en måde, efter timevis af diskutioner, samtaler eller bare "lørdags stener tråde"
Keep up the good work crew
og til #0 jeg håber da du vil give det nye en chance, selvom man nu foretrak det gamle, kan man nu godt vænne sig til det her 😉