Det skulle jeg også mene er det bedste men jeg er ikke så glad for at skulle bruge adapter til vga mener nemlig ikke der er vga udgang på den men 2 DVI udgange i stedet. Nogen forslag?
okay mit fjernsyn er et Samsung Le32R72B og det kan kun modtage fra VGA den har også en HDMI indgang men den skalerer billedet så det ikke passer. Hvad skal jeg gøre for at få et bedre billede? Skal have sat et grafikkort i for det onboard 6100 jeg har synes jeg ikke er stækt nok. Og hvis jeg sætter et bedre grafikkort i vil jeg så også opnå bedre billede eller er det vga indgangen der bestemmer det?
Ja det ville da være optimalt med passiv køling synes bare ikke jeg kunne finde andre gode kort med vga udgang. Men den må godt have aktiv køling hvis den er stille 🙂 Har i nogle ideer til et fedt kort?
Det er svært i og med det ik er en stationær maskine og en HTPC der står i min stue så vil have at det jeg køber er iorden. Det skal også se nogenlunde ud ellers bliver konen ikke så glad, og derfor vil jeg ikke have en adapter bag på maskinen.
det er rigtig nok men det ville gøre det hele meget nemmere hvis der var en dvi og en vga. ellers kan man vel købe et dvi til vga eller vga til dvi kabel ? hvilken en skal man bruge? hvis fjernsynet er vga og kortet er dvi?