extern harddisk prob

Diverse d.  05. juli. 2007, skrevet af Drunken
Vist: 238 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2007 17:45:34
Svar/Indlæg:
1107/258
Forsinket skrivning mislykkedes. skriver windows til mig nede i højre hjørne. og jeg kan så intet andet end at browse min harddisk hvis jeg altså kan se den når den først begynder på det pis. men hver gang jeg genstarter så virker den fint i nogle sekunder med at overføre filer osv. men så kommer den gerne efter 1gb eller noget. og så skal jeg genstarte mit system igen før jeg kan komme vider emed den harddisk,, har prøvet i fejlsikret tilstand også men der kunne jeg ikke se noget problem at tage fat om. lavede en Chkdsk og der står der bare i løbet af et par sekunder at der en en fejl og kan ikke fortsætte og HAPS så skriver den Forsinket skrivning mislykkedes.

hvad kan jeg gøre ? er en Packard bell storage 3500 harddisk der går via usb.. men anden externe klarer det fint nok på samme usb stik.. "maxtor" the way to go. ^^

men plz hjælp mg. har alt mit backup på den 320gb harddisk >.< incl image af mine spil, programmer og ikke mindst min lille datter på 8mdr :'-( har ikke brugt den i 2 mdr. tid men der virkede den fint. har stået ved siden af min pc hele tiden og nu virker den bare ikke ordentligt ; ; har også testet den på min pc nr 2 og samme probs der.
sesam

Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2007 18:47:42
Svar/Indlæg:
2516/381
Det lyder som om, den mister forbindelsen, til pc'en..

Bruger du samme kabel, eller 2 forskellige??

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2007 20:09:11
Svar/Indlæg:
1107/258
det er 2 forskellige.. hver sin harddisk jo. men.. hmm.. underligt da. syntes da ikke jeg har lavet hærværk siden sidste gang på de ledninger der ^^

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2007 20:42:17
Svar/Indlæg:
2516/381
Prøv evt, at skifte, og se om det hjælper....

Pust i stikke'ne, / sørg for der ikke sidder noget snavs

Kan jo også nemt være noget helt andet 😕

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
05-07-2007 20:53:37
Svar/Indlæg:
1107/258
hmm ok prøver imorgen. på vej til at hoppe i seng nu. gab gab :) så krydser fingre for det.

men tak for hurtig response btw :)