Alt for stor fejl - Hvad kan det skyldes?

Software d.  06. juli. 2007, skrevet af mp_3
Vist: 525 gange.

mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 11:45:06
Svar/Indlæg:
3588/418
Hej.

Hvad kan denne fejl skyldes i NFSMW? Jeg får den hele tiden, og så lukker spillet, og det kan siges, at det irriterende når man har en bounty på 1,8 mill. i én pursuit. !!!!

http://peecee.dk/?id=56449

//mp_3 😎
Excile
 
Overclocker
Tilføjet:
06-07-2007 12:44:19
Svar/Indlæg:
128/39
Får selv konstant nogenlunde den fejl i Cyclingmanager.. Røv nedern :/ Ikke engang deres support team var i stand til at hjælpe..
http://hwt.dk/forumthread.aspx...


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 12:49:48
Svar/Indlæg:
4230/89
jeg får den også nogengange i NFSMW, og ved heller ikke hvad det er, men har en ide om at det nok er en programmeringsfejl i spillet(eftersom det er noget med C++)



mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 12:59:40
Svar/Indlæg:
3588/418
Mega øv. Tror jeg prøver at skrive til EAs danske support.


Gilbert
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 13:15:34
Svar/Indlæg:
4089/252
En anden mulighed er at spillene er meget følsommme for fejlkalkulationer. Prøv at køre jeres system ved std og se om fejlen stadig kommer.


mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 13:20:41
Svar/Indlæg:
3588/418
Min sys. er 100% standard.


Z-5500
 
Overclocker
Tilføjet:
06-07-2007 19:16:07
Svar/Indlæg:
231/20
installer seneste drivere,,, og installere Net framework 3.0 så burde det virke


riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 19:40:15
Svar/Indlæg:
7241/274
Ja og nyeste directx fra april


!-!Shake!-!
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 19:42:06
Svar/Indlæg:
3944/384
http://support.microsoft.com/k...


I skal altid bare google fejlkoden... Læs i linket hvad fejlen er 🙂




Shake


mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 20:17:17
Svar/Indlæg:
3588/418
#8 Fatter ikke en skid af, hvad der står.


Morten-[TB]-
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 20:25:53
Svar/Indlæg:
4310/364
forfanden #9 du skal sq da bare gøre sådan her!!! Calling a pure virtual function is a programming error, so you need to find the call to the pure virtual function and rewrite the code so it is not called.

One way to find a call to a pure virtual function is to replace the pure virtual function with an implementation that calls the Windows API function DebugBreak. When using the debugger, DebugBreak will cause a hard-coded breakpoint. When the code stops running at this breakpoint, you can view the callstack to see where the function was called.

Another way to find a call to a pure virtual function is to set a breakpoint on the _purecall function that is found in PureVirt.c. Breaking on this function has the advantage of keeping the stack intact so that you can trace what is occurring.

tager pis på dig. kan heller ikke fatte noget af det der..


#11
mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 20:26:40
Svar/Indlæg:
3588/418
😕


CrazyEyes^DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 20:28:06
Svar/Indlæg:
2388/52
spil noget Desert Conflict istedet for :)


#13
mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 20:28:46
Svar/Indlæg:
3588/418
Hehe... Som dig og rednalyn2?
Jeg har faktisk spillet med jer før... Spillere mer PoE 😎


CrazyEyes^DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-07-2007 21:10:30
Svar/Indlæg:
2388/52
jada :) DCon er jo det fedeste mod ;)


#15
mp_3
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-07-2007 01:24:38
Svar/Indlæg:
3588/418
PoE er faktisk også rimelig cool. Har du prøvet det?