jeg skal ud og have opgrader mit system til noget i den her stil Bundkort: asus p5k grafikkort: et eller andet HD2900XT ram: bliver nok 2gb Crucial Ballistix PC2-5300CL3 HD: et par SATA disks hvad for en strømforsyning vil i anbefale til sådan et system?
en 580W hiper Type R basse er dejlig og flot. 600W Fortron epsilon er også kanon god. Og hvis det skal være det bedste, så ville jeg klart sige du skulle købe en silverstone zeus 750W
#1 og #4 efter hvad jeg lige umildbart kan se har de ikke det 8 pin pci-e stik som etHD2900XT hvis nok gerne vil have #2 de er nok lidt over mit budget men ser ellers lækre ud
#8 Sandt nok, men der er heller ingen grund til at bruge for mange penge. Seasonic/Corsair er rigtig god kvalitet, og der skal et meget sindssygt system til, for at 500W ikke er nok, hvis eller PSU'ens kvalitet er i orden...
#9 Korrekt! Det er heller ikke watt man skal gå efter - men derimod ampere. Og så skal spændingen være stabil og ikke svinge for meget (hvilket kendetegner billige PSU'er). Man kunne også bare snuppe en SeaSonic uden aftagelige kabler:
#10 Jeg har også selv en SeaSonic S12, som jeg er super glad for, men hvis jeg skulle købe nu, ville jeg da vælge Corsair - med den får du Seasonic kvalitet, aftagelige kabler og 520W for 650 kroner.