Hvor mange domæner på et webhotel

Diverse d.  07. juli. 2007, skrevet af Sannisimo
Vist: 244 gange.

Sannisimo

Overclocker
Tilføjet:
07-07-2007 23:00:16
Svar/Indlæg:
4/2
Hej!

Jeg er ved, at prøve på at få en webside op at stå, jeg har købt et domæne, og er nu ved at finde et webhotel. Problemet er bare, at det navn jeg har valgt kan skrives på 3 forsk. måder. Jeg har læst mig frem til, at man bør købe alle 3 domæner og det ville også være helt iorden, men hvordan fungerer det ifht. et webhotel? Skal man oprette et hotel til hvert domæne, eller kan man smide alle 3 ind under det samme?

På forhånd tak for hjælpen!!!!
ZoX

Overclocker
Tilføjet:
08-07-2007 00:35:04
Svar/Indlæg:
63/3
Det kommer skam helt an på hvor du har hoteller henne af! men tror da at ved de fleste der kan du have så mange domæner som du vil til at pege på samme hotel, men prøv at skriv til dem hvor du regner med at oprette hotellet og find ud af om det kan lade sig gøre.

PK

Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2007 11:04:20
Svar/Indlæg:
931/181
hej.

har jeg forstået det rigtigt, du har 1 domæne du vil bruge, og 2 andre der er forskellige måder at skrive domænenavnet på? du vil kun bruge det ene navn men du vil sørge for at hvis folk skriver de 2 andre så kommer de alligevel hen til din side?

hvis det er rigtigt så vil jeg foreslå dig at gøre en af 2 ting.

1: du køber 3 hoteller, du tager de 2 af dem og laver et redirect til din hoved side, dette vil gøre så når folk skriver abb.dk vil de komme hen på abc.dk med det samme.

2: du køber en reseller account og opretter de 3 domæner. herefter sætter du din side op på det 1 domæne og laver redirect fra de 2 andre.

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er og hvad det skal bruges til, men løsning 2 er den letteste at administrere vil jeg mene og så slipper du for 3 regninger.

Jeg har selv en del sider oppe og sælger hosting, ikke billigt som mange af de "kendte" men hvis du vil vide mere kan du sende en PM.