Hej :) Er efterhånden gået hen at blive noget af en Dj Tiesto fan.. Så lige et par videoer med ham, blandt andet en live koncert hvor han spiller nummeret ❤ Traffic ❤ Tænkte på om i vidste hvor og hvornår han giver koncert i DK? 🙂
Du skal nok ik regne med han kommer forløbigt.. Desværre ☹
Her er top 5 af mine yndlings tiesto
1: Dj Tiesto - love comes again 2: Dj Tiesto - traffic - original mix 3: DJ Tiesto - He's a pirate 4: DJ Tiesto - Lethal Industry(svensson and geilen remix) 5: DJ Tiesto - Sparkles
Kan ik andet en sige manden er genial, bedste dj uden tvivl.. Tager nok også snart et smut til amsterdam og ser ham..
hvis i er så hungrende efter Trance/Dance DJ's så tag da et smut til Airbeat næste Weekend 😉
Deres Trance/Dance Scene består af: DJ SAMMY BLANK & JONES COSMIC GATE | NIC CHAGALL TALLA 2XLC DJ SHOG DAN REAVES TILLMANN UHRMACHER ANDREW BENNETT DEAN DFX BLUEFIRE PEA DJ.ONYX J.COBB MARIO DÁLI V.EX | RIC COLIN WATSON
#13 der er ingen af de dj som spiller det musik jeg høre.. de spiller ik fullon, psytrance eller goa, men blød trance lidt ligesom tiesto,, so that suck.. 😉
DuMonde vs. Lange DuMonde - Just Feel Free DuMonde - God Music DuMonde - Never look back(DJ Tiesto mix) Anastasia VS Dumonde - Fly To The Sky Anastasia vs. Dumonde - Fly With Me Ayumi Hamasaki - Trauma (Dumonde Remix) DJ Marc Aurel - Running (Dumonde Remix)
Et par af mine venner var inde og se Tiesto i aftes - de sagde det var en sygt fed koncert. 🙂 Så den desværre ikke selv, da den aften var dedikeret til Red Hot for mit vedkommende. :yes:
Jeg stod i 3 timer i Arena i front stage og fyrede den af til Tiesto 😲 Det var så f..cking nice!! Jeg missede godt nok Red Hot, men har ikk det størte forhold til dem igen.. Trentemøller var også super fedt!!
Alt for nice festival forresten.. Undtagen lige torsdag, men ellers var det for fedt! 😲