Problemer med Word

Software d.  08. juli. 2007, skrevet af danwk
Vist: 223 gange.

danwk

Overclocker
Tilføjet:
08-07-2007 23:57:41
Svar/Indlæg:
8/2
Ja, nu er jeg kommet et skridt videre.

Jeg har nu løst problemet med installation af XP ved at demontere den ene ram-blok, der åbenbart var defekt. så ville den godt installere. Men nu er der kommet et andet problem.

Når jeg installerer min Office pakke og åbner Word (eller ved afsendelse af meddelelser i Outlook), så lukker Word ned igen efter få sekunder. Og når det er i Outlook (bruger Word som editor), så kan jeg ikke lukke Outlook uden at skulle bruge Task Manager.

Jeg har prøvet alt. Geninstallering, reperation, reperation af XP, Systemgendannelse, etc. Det længste jeg er kommet, er at jeg godt kan bruge programmerne uden problemer, hvis de er repareret eller geninstalleret, LIGE indtil jeg genstarter min pc. så er problemet tilbage igen.

Det er sq innerverende

Og nu vil Update heller ikke installere en masse af opdateringerne. Er oppe på 71 opdateringer der ikke kan installeres.

Jeg ved ikke hvad det skyldes.
Jeg bruger Kaspersky antivirus, og har brugt dem i lang tid uden problemer, så tror ikke det er der fejlen er. Nogen der har et forslag...??

Mvh. danwk
--------------------------------------------------------------------------------

Svar topic - Top
steen

Elitebruger
Tilføjet:
09-07-2007 17:30:45
Svar/Indlæg:
2870/65
Din installation er FUBAR. Du er nok nødt til at tage turen en gang til.