Colin MCrae DiRT spørgsmål :)

Spil d.  10. juli. 2007, skrevet af !-!Shake!-!
Vist: 408 gange.

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2007 19:52:58
Svar/Indlæg:
3944/384
Hej :) Nu har jeg fået det nye Colin MCrae DiRT og FUCK hvor er det voldfedt! Jeg kunne blev ved og ved om spillets über detaljer, men det er ikke hvad denne tråd skal handle om! Jeg vil bare lige spørge hvad dælen de der liveries er for en ting? Har prøvet at google lidt på det, men der får jeg ikke rigtigt en forklaring jeg forstår.. Så hvad er liveries for en størrelse?

Shake 🙂
King_LeBron

Overclocker
Tilføjet:
10-07-2007 20:37:43
Svar/Indlæg:
134/13
Det er nye "malinger" til din bil. F. eks kører både Colin Mcrae og Travis Pastrana i Subaru Impreza, men Mcrae kører i en guld No Fear sponsoreret, og Travis kører i en blå "Subaru team USA" bil, som i demoen. Håber det var til at forstå. Og ja, det er mega fedt. Har selv gennemført det 🙂 Glæd dig til du skal køre Hill climb Big rigs, det er fedt!

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2007 20:45:58
Svar/Indlæg:
3944/384
#1 Så det er bare skins? :O Lol... Hehe jeg glæder mig allerede 😛 Det er voldfedt! Især med mit rat og pedal sæt :D

Shake

King_LeBron

Overclocker
Tilføjet:
10-07-2007 21:00:31
Svar/Indlæg:
134/13
Ja, det er bare skins. Kan klart anbefale No fear til Subaru'en

Morten-[TB]-

Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2007 21:01:51
Svar/Indlæg:
4310/364
Fuck du grov stener hvis du allerde har gennemført det #1! 🤣

Dall3

Overclocker
Tilføjet:
10-07-2007 21:12:06
Svar/Indlæg:
400/37
jeg fik nedern på da jeg ikk ku spille det i 1680 x 1050 med alt på high, det ville min com ikk lige, jeg gik så ud og brækkede mig engang, og slettede lortet 🙂

bjuufah

Superbruger
Tilføjet:
10-07-2007 22:04:04
Svar/Indlæg:
161/12
#4 det kommer også an på ens sværhedsgrad... ellers tager det jo ik meget mere end 5 timer når man vinder hver gang, og kun kører de ræs der skal til for at komme til tier 11

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2007 23:28:32
Svar/Indlæg:
3944/384
#6 Det er jo også træls at spille på den måde 😛 Man skal køre alle løb, og i en sværhedsgrad der passer en.. Skifter i selv gear? Det er klart det sjoveste :)

Shake

Anonym20201025101954

Overclocker
Tilføjet:
10-07-2007 23:39:20
Svar/Indlæg:
20/11
Hey !

Jeg har desværre haft en hel hel hel anden spille-oplevelse end jer..

Jeg så virkelig frem til det her spil, og det hele lovede til topkarakter.. indtil jeg begyndte at køre..

Bilen slingrede for vildt! jeg spiller normalt ret godt på tasterturet, men oplevede en form for forsinkelse, samt vild overstyring.. Når jeg tappede (fx. venstre pil) skete der ikke blot en lille korrigering.. Nej hele bilen drejede skarpt til siden (selvom underlaget er grus, og jeg vel egentligt højst skulle begynde et let drift/slide)..

OK tænkte jeg og fandt mit Logitech FormulaT Force EX frem og regnede med at min gråd snart ville stoppe! Men nææh nej! jeg hentede en kasse tudekiks og gik igang med at juste på de skide settings... Alle mulige kombinationer blev afprøvet (under advanced).. Lige meget hjalp det.. jeg skrottede rattet og forsøgte igen med tasterturet.. Lige meget hjalp det..

Et eksempel : I et venstre sving på grus: bilen smider bagenden let ud, og man kontrastyrer normalt med få lette taps til højre... og så bare videre derud af! Det oplevede jeg aldrig... Bilen grep fat som kørte den på skinner og kontrastyringen blev altid til en voldsom kursændring.. Det betød at de baner jeg gennemførte blev kørt i zik-zak og jeg har formentligt tilbagelagt dobbelt distance i forhold til alle andre
!

Hvad er der galt ?? (denne ligger lige til højrebenet, og jeg forventer selvfølgelig en række sjofle bemærkninger om mine køreevner osv. 😛
MEN jeg håber at der ind i mellem de sjove kommentarer om Don't drink and drive, vil være at finde kvalificerede bud på hvordan jeg løser problemet!

Altså stor forsinkelse fra retudslag/tastetryk til reaktion, samt urimelig høj følsomhed.

Har patched spillet..

Hjææælp!

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2007 23:43:13
Svar/Indlæg:
3944/384
#8 Jeg har faktisk lige købt det samme rat som du har og spillet kører über på det hos mig.. Hvilket system spiller du på? System kravende er rimlig hæftige, kan være din maskine halter.. Trist at høre du har problemer :/ Det er et fedt spil.. Synes sagtens jeg kan powerslide i svingene..

Shake

Anonym20201025101954

Overclocker
Tilføjet:
11-07-2007 00:00:12
Svar/Indlæg:
20/11
# 9
Det var en kammerats pc. Har ikke installeret spillet på min egen.. Ville dårligt kunne trække installations-programmet på den her gamle sag :'-(

Kan ikke huske hans setup.. Men tror desværre ikke det har noget med det at gøre... Det kørte helt fint, uden hakken, og for at være sikker på, at det ikke var et slow system der forårsagde problemerne, blev alle settings sat til min. ..

Intet hjalp det.

Jeg må prøve det på en helt anden pc.. eller geninstallere, selvom det lyder tosset.
Har googlet lidt på det, og få andre har haft samme problem..

Men bare vent.. når det først kommer til at køre, skal jeg nok slå jeres tider (i anden tråd)

King_LeBron

Overclocker
Tilføjet:
11-07-2007 08:16:29
Svar/Indlæg:
134/13
#4: Det er da det man har sommerferie til 🙂

!-!Shake!-!

Elitebruger
Tilføjet:
11-07-2007 12:10:13
Svar/Indlæg:
3944/384
#10 Lyder træls :( Du slår aldrig min tid 😛

Shake

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
11-07-2007 13:45:30
Svar/Indlæg:
3233/128

Jeg kan lige kommentere at jeg har haft samme oplevlse i andre spil,(Har ikke kortet til at trække DIRT lige nu) og det gør spillet totalt ubrugeligt uanset hvor god kører man er...

Kan lige afkræfte at det ikke er mine kører egenskaber da jeg på et tidspunkt havde den anden bedste tid i verden i en englandsbane for år tilbage, dog holdt den ikke så længe og nej , det var ikke den første som blev uploaded! 😀