Hey !
Jeg har desværre haft en hel hel hel anden spille-oplevelse end jer..
Jeg så virkelig frem til det her spil, og det hele lovede til topkarakter.. indtil jeg begyndte at køre..
Bilen slingrede for vildt! jeg spiller normalt ret godt på tasterturet, men oplevede en form for forsinkelse, samt vild overstyring.. Når jeg tappede (fx. venstre pil) skete der ikke blot en lille korrigering.. Nej hele bilen drejede skarpt til siden (selvom underlaget er grus, og jeg vel egentligt højst skulle begynde et let drift/slide)..
OK tænkte jeg og fandt mit Logitech FormulaT Force EX frem og regnede med at min gråd snart ville stoppe! Men nææh nej! jeg hentede en kasse tudekiks og gik igang med at juste på de skide settings... Alle mulige kombinationer blev afprøvet (under advanced).. Lige meget hjalp det.. jeg skrottede rattet og forsøgte igen med tasterturet.. Lige meget hjalp det..
Et eksempel : I et venstre sving på grus: bilen smider bagenden let ud, og man kontrastyrer normalt med få lette taps til højre... og så bare videre derud af! Det oplevede jeg aldrig... Bilen grep fat som kørte den på skinner og kontrastyringen blev altid til en voldsom kursændring.. Det betød at de baner jeg gennemførte blev kørt i zik-zak og jeg har formentligt tilbagelagt dobbelt distance i forhold til alle andre
!
Hvad er der galt ?? (denne ligger lige til højrebenet, og jeg forventer selvfølgelig en række sjofle bemærkninger om mine køreevner osv. 😛
MEN jeg håber at der ind i mellem de sjove kommentarer om Don't drink and drive, vil være at finde kvalificerede bud på hvordan jeg løser problemet!
Altså stor forsinkelse fra retudslag/tastetryk til reaktion, samt urimelig høj følsomhed.
Har patched spillet..
Hjææælp!