Superbruger
Tilføjet:
12-07-2007 19:02:50
Svar/Indlæg:
1633/76
Her er lige en reminder til dem som har glemt det:
UNDGÅ AT HANDLE MED PC-HUSET!
Jeg havde glemt at brugere herinde havde problemer med dem, så da jeg skulle bestille nye ram, så blev det hos pc-huset (de var billigst, og kun en halv times kørsel fra min dør). Samme dag bestilte jeg en tv-tuner hos Express Delivery - begge havde varen på lager iflg deres hjemmesider.
Næste dag - kun tv-tuner. WTF? Pengene for begge varer er trukket.
Nå jeg ventede en dag mere. Ingenting.
Dag 3 - ingenting - jeg begynder at blive mistænksom.
Har ikke fået svar på nogle af mine mange mails. Prøver at ringe til deres linie indenfor deres 1-time lange træffetid - efter at have fået mobilsvar (?!) 12 gange løber jeg tør for tålmodighed.
Så fik jeg lige en idé - "jeg googler sku lige Pc-huset" - 2 sekunder senere "DOOOHHH!!".
Shit der er mange der har haft problemer med den biks! Dog vender optimismen hurtigt tilbage da jeg brugte dankortet.
*Riiiiing* "SparNord - goddag hvad kan jeg hjælpe dig med"
Lars :"Pc-huset prøver at buttfucke mig, jeg vil gerne have I trækker pengene tilbage".
SparNord: "Will do, young sir!" **
Skrev endnu en mail til pc-huset hvor de fik en (sober) sviner og forklarede dem at de nok snart ville høre fra deres bank, og Pbs medmindre jeg fik mine penge tilbage straks.
Her fik jeg så endeligt et svar fra dem (sjovt at de først reagerer når de står til at miste penge). "hvad drejer det sig om, jeg kan ikke finde nogle mails fra dig". Sikke en spade - han har fået mange mail, og i den mail han replyede på er ordrenummeret inkluderet - så han kan sagtens finde ud af hvad det handler om.
Næste dag kommer der ram med brevpost (og ja, jeg har jo betalt for pakkepost, men nok om det). Åbner brevet - "er det mon de rigtige ram?" NEJ. Istedet for Gskill dualchannel 2x1gb pc2-6400 4-3-4-9 ram så ligger der 2x singlechannel Gskill 1gb pc2-6400 5-5-5-15. Jamen tak for lort pc-huset! Ville jeg have budget så havde jeg nok bestilt budget! FUCKERS!
Nå de røg retur i går, I dag skrev banken at de havde sat beløbet ind på min konto.
PC-Huset - Good riddance to bad rubbish!
SparNord - Bless your soul
**
Dialog er muligvis blevet spicet lidt op for underholdningens skyld 😛