Erfaring med pc-herfra

Diverse d.  12. juli. 2007, skrevet af Volle
Vist: 243 gange.

Volle
 
Overclocker
Tilføjet:
12-07-2007 20:04:30
Svar/Indlæg:
8/6
Er der nogen der har erfaring med eksempelvis denne samlet pc

http://topdata.dk/product.asp?...

Umiddelbart fornuftig pris, men......... :'-(

Volle
BlAzKoWiCz
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-07-2007 20:32:27
Svar/Indlæg:
2732/41
Men?


Kasseren
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-07-2007 21:44:53
Svar/Indlæg:
1814/48
Jeg tror han vil høre hvad vi syntes om Topdata som butik, erfaringer og lignende.

En hurtig Google søgning viser at der både er gode og dårlige erfaringer med TopData, personligt ville jeg være urolig over det manglende e-mærke, men det der bekymrer mig mest er at de snart holder sommerferie.

Mit råd vil være at ringe til dem og høre om de har computeren hjemme, eller delene til den, og bestille den hvis de har. Hvis ikke vil jeg, primært pga. at de snart holder sommerferie der kan forsinke din computer i et par uger, finde en anden butik.


steen
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-07-2007 21:49:50
Svar/Indlæg:
2870/65
Har hjulpet en kammerat med at købe PC dér. En lille, men pæn biks. Der var ikke nogen problemer der.

Han har stadig maskinen...og den snurrer fint endnu 2 år efter.


Volle
 
Overclocker
Tilføjet:
13-07-2007 06:47:58
Svar/Indlæg:
8/6
Tak for svarene 😀

Det der bekymrede mig var det manglende e-mærke og at firmaet aldrig i søgningerne optræder på EDB-priser - men man skal vel betale for at være med i priskapløbet.

Jeg var lige så interesseret til hvad der menes omkring maskinen der blev linket til.

Umiddelbart virker maskinen tillokkende til prisen. Men bundkortet et Intel 846 (ingen test) - jeg kan ikke finde bundkort fra Intel med det nummer, dernæst er det formentligt ikke det hurtigste.

Det ville være rart med et ASUS eller MSI med et hurtigt chipsæt.

Dernæst noname ram, harddisk og brænder !!

Hvad mener I :'-(

Volle






Lohse
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-07-2007 07:19:18
Svar/Indlæg:
1178/88
Tjah, går du efter noget billig noget så er det da det. Man kan ikke forvente laveste mulige pris og så godt isenkram.

Vil du have det krammet, så plejer det som regel at koste...

Jeg tvivler på at butikken kan gøre det billigere end du selv, hvis du søger mærkevare HW... Jo hvis de ikke vil tjene selvfølgelig, men hvilken butik vil ikke gerne tjene 1000+ på deres computere 😛


DreAz
 
Superbruger
Tilføjet:
14-07-2007 00:07:50
Svar/Indlæg:
486/24
Jeg har kun gode erfaringer med TopData, du kan tage ud til ham privat og købe varene hvis man har lyst, og han er skam rigtig flink, han vil enda se om han kan bestille vare som han ikke har på sit katalog hjem.