nu har i vidst også snart hørt nok om den her processor, men nu må jeg lige finde ud af hvad jeg gør, og håber i kan hjælpe 😛
at skifte kølepastaen hjalp nemlig ikke... 😩
så nu står valget på vandkøling eller luftkøling, problemet er bare at jeg tror Northbridge køleren kan være et problem for luftkøling, hvis jeg f.eks. vælger en Thermalright 120 Ultra etc. vil der nok ikke være plads til køleren
så tænkte jeg måske bare skulle springe luft over og gå direkte til vand? i så fald, så mit spørgsmål er nok mere, hvor mange penge skal jeg bruge på at køle min processor af med vand, og hvilke dele ville sådan et setup eksempelvist indeholde?
hvis man kan finde en ordentlig luftkøler ville det også være fint, men tror det kan blive svært...
ville gerne holde prisen for vandkøling på et niveau hvor det er til at betale har 3250kr til rådighed (mere i næste måned) men synes det er lidt mange penge når det jo kun er processoren der skal køles af, og ud over det har jeg jo planer om at opgradere pc'en så vil gerne ende med penge til overs
på forhånd tak for hjælpen og al hjælp indtil videre... håber ikke det er for meget at bede om 😛