Elitebruger
Tilføjet:
14-07-2007 21:40:09
Svar/Indlæg:
3588/418
Ja, så skete det. Min CPI Oliver render 100 km/t. lige ud... Ved et uheld!!!
Historien er som følger:
Det hele startede for 3 måneder siden, hvor jeg blev kørt ned. Jeg skulla da have 4 nye skjolde på, da de var blevet ridset. Afsted til værkstedet med den. Det burde tage 1 dag at sætte dem på, og så var jeg videre igen.
Men det tog altså 1 måned. Da jeg så endelig fik den tilbage, virkede den ikke.
Den døde hele tiden på toppen. Den tog simpelthen al gassen... Den stoppede hvis jeg ikke slap gashåndtaget.
Afsted til værkstedet igen.
Da vi så havde haft den derhenne nogle gange, virkede den stadig ikke, da mekanikeren ikke kan finde ud af en skid. Han blev, og bliver, ved med at sige, han ikke ved hvad der er galt, og samtidig siger han, han godt kan finde ud af at reparerer knallerter. 🤡 Yea right...
Nå. Så fik vi nogenlunde bugt med det problem. Det sker dog stadig indimellem.
For 2 uger siden begyndte den så at sige en underlig lyd, imens man kører. Men jeg kører stadig på den.
Så pludselig idag, hvor har jeg været henne ved mit arbejde, og kører lidt ræs med nogle andre, så på vej hjem kører jeg over et bumb.....
BAAANG! Så larmede den ad helvedes til... Og nu kører dyret 100 km/t. lige ud, og 60 km/t. op ad bakke!! YES SIR!
Tuning uden at gøre en skid selv, og uden det koster mig noget... Men far er ikke så glad for det. Jeg må ikke kører på den 😛
Så den skal på værksted igen, og laves.
***THE END***
Dette er en historie om min CPI Oliver City. Jeg håber i kunne lide den, og sidder og griner lidt af den 🤣
Det skal siges, at T.Hansen har monopol på de skide CPI knallerter, så ingen anden udvej end at vente til de for taget sig sammen til at reparerer den... Øv... Ingen andre kan..
Hvis nogen evt. har et bud på hvad der kunne være galt, så skriv det da gerne. Kunne være sjovt at diskuterer problemet lidt.... 😀
//mp_3 😎