Man skal altså bare dividere 2000 i det ns ens ram er rated til? :O Altså fx 1.25ns ram.. 2000:1.25= 800mhz.. Som #3 også skriver 🙂 Er det noget man kan regne 100% med? Altså hvis ens ram kører 1300mhz stock, hvis det så er 1.25ns ram, er det så 100% sikkert de kan rende de 1600mhz?
Martin jeg tror du skal lave sådan en "Sådan gør INDEN du køber dit lorte gfx" ting. Hvis jeg skulle have haft noget hurtigere ram hvad skulle det så være?
Jeg skal have vand på mit ene 7900GT. det andet sælger jeg. jeg gider ikke det forbistrede sli mere. det er noget pul værk. så hellere tage livet af et enkelt 7900GT.
Det ene link du postede virker ikke Martin. ville gerne lige se det så jeg kan komme igang med mit mod 😛
Har prøvet ved 3 forskellige steder idag uden held. hvad hedder det ledende lak eller tus eller hvad nu? Vi har nemlig ikke li nogle radiobutikker heromkring... Kan man eventuelt købe noget på nettet?
Hej.. Jeg har leget lidt med ledende lak.. Man bruger det til at reperere bagrude varmeren i biler.. Du ved de der strejer, som gør at isen smelter :P Så prøv steder der sælger bil reserve dele.. Der købte min far det til mig..