#52 Jeg ved ikke hvilke stoffer der er på den liste.. Jeg vil bare gerne have det sådan at en ung frisk kylling som Michael Rasmussen som kommer fra en lille dansk provins, kan vinde.. Altså at man kan vinde gennem hård træning, talent, "dedikation" til sporten osv.. Det skal ikke være sådan at man vil vinde for enhver pris.. Det skal være sport, det skal være sjovt, der skal være sportånd, fair-play, respekt for hinanden.. Synes også man kan se det er ved at gå den forkerte vej indenfor fodbold fx.. Det er ikke længere om spillet.. Man klapper ikke længere hvis modstanderen laver et godt mål, man spytter dem i ansigtet eller slår dem.. Det er synd :'-( Men aldrig skal doping lovligøres.. Man skal måske skære igennem, og måske øge kontrollen, måske øge den meget! En blod og urinprøve fra hver rytter når han kommer i mål.. Ved det vil være en kæmpe opgave, og mange store navne ville falde fra, men.. Det vil være det værd.. Jeg ved godt jeg lever i en drømme-verden og det jeg gerne vil have sikkert ikke går i opfyldelse.. Der er jo ikke penge i det, også sker det jo aldrig 😲 Eller er der? Får folk ikke snart nok af fodboldhold der tæsker hinanden, og fans der går amok og ødelægger den fine fodbold? Såå skal de store hoveder pludselig tænke hurtigt, også kan det være det igen bliver tid til fair-play og godt fodbold uden alt det andet pis!.. Men altså.. Hvis bare flere tænkte som mig og sagde det til verden, så kunne det være vi pludselig var nok, og det er OS der har PENGENE! Køber vi ikke billeterne eller stor i vejkanten og råber Michael Rasmussen på vej, ja så vil der ske ændringer.. Så kan det være der vil blive lyttet..
Shake