Ja så har jeg lige set denne fede film. Den var langt federe end jeg havde forventet. Ganske vist en Bay/spielberg film med alt hvad det indebærer at Hollywoodskhed osv..
Men fuck fede effekter, god humor og masser af Bulder og brag 🙂
Helt klart en film værd at anbefale til alle drengerøve 🙂
#7 Selvfølgelig ska du ha lov til at oprette din egen tråd, jeg linkede bare til en tidligere tråd så du kan se hvad folk allerede har sagt om filmen 🙂
Den der Cube klasker på et tidspunkt til en telefonboks, og laver derved en Dræber-telefonboks-robot. Er det bare mig, eller ser man på intet tidspunkt at den bliver nakket eller noget??
hmm, ja det er et godt spørgsmål.. men den nokia mobil var også grim, så det er nok derfor :) og en xbox360? tja med alle de problemer der er med den kan jeg godt forstå det.. en telefonboks er vel sur over ikke at blive brugt mere.. bilen? ja det kan jeg så ikke forstå :) men hvad, med de snottøser der sad i den kan man vel godt forstå den ?
Det giver jo sådan set god mening at megatron ikke er med så meget, i forhold til historien synes jeg. Desuden. Hvis man nemt kan rive alle de "små" robotter over, ville filmen jo blive alt for kort 🙂
jeg er nødt til at spørge dig, hvorfor alle de engelske ord?? Det er da mildeste talt irriterende at læse, Det var så bare mit brok.
Ud over det, du har da ret i at det kunne være fedt hvis der havde været flere scener med Megatron, men så skulle der nok også have være flere gode robotter til. Nogle der kunne ofres 🙂