jah sad og læste lidt ang ram NS på gfx kort så vil jeg lige høre om der er nogen som ved hvilke ram der sider på mit XFX 8800GTS 640mb ram, standart 500mhz core og standart 1.6ghz ram
har søgt på google intet held :( og vil nu være nice nok at vide så man kan få en ide hvad ens kort vil med OC :)
#1 110%, men nogen kort kan slet ikke tåle mosten, evt kunne jeg skilde mit kort ad og se hvad der står på mine ram, men det taaaaaaaager bare 100 år :D
#6, well hvad tager den? 1min om at teste? jeg er lidt en tøs nu, men tror du ikke det vil blive noget helt andet over flere timers gaming, end ATI tool test? =)
well tak, så fik jeg leget lidt med mit kort... alt gik fint osv, skured helt op for køleren på kortet, og coren blev kun 75 grader efter 5-6 mins ati test... 😎 😲 🤡
fik ikke lige benched, da jeg ikke lige gider til at hente 3dmark 06 patch 😛 men skal helt sikkert have kørt noget 3dmark06 på loop for at teste ordenligt..
jeg laver pt 10/11 +- uden oc på kortet, og jeg tror næsten mit vista trækker lidt ned også :)
hvis du ikke har kørt en 06,skal du nok sætten den ned til 675 på core,og tag den der fra. 😳 lumske ja det vil nok beder passe med 675 og ikke 770 men ,så køre lige en 06 men kom lige med nogle tal i 06