Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2007 00:35:16
Svar/Indlæg:
6293/359
Jeg har lovet lidt benchs herfra med de nye 2.5" hybrid diske, som en god opfølgning på den seneste tråd om hybrid-diske
Til dem som ikke ved, hvad sådan en disk er for en fætter, så er det altså en 2.5" disk med 256mb flash ram cache, som skulle ha en mærkbar effekt på hastighederne i vista. Denne teknik kaldes også Readydrive og gir sammen med Readyboost (USB-stick der fungerer som pagefile) en optimal oplevelse af vista, hvor alt starter hurtigere og det generelle system-feel er i top...
om det så har noget med virkeligheden at gøre, ved jeg for lidt om endnu. Har først fået sat diskene i i dag, men har så ikk været ret meget hjemme til at kunne lege...
indtil nu er der ikk så meget at skrive hjem om i benchs, hvor scoren ikk kommer i nærheden af hvad jeg havde før. Bortset fra vistas egen HD-bench, hvor jeg faktisk ligger højere på hele 5.9 - men det sir vel også bare noget om, at diskene er gode til OSet, I/O ting osv.
vista installationen var ellers sjov: det tog max 5min med filkopiering, dekoding og installering. hvoraf installering tog max 2 sek. ved ikk om den egentlig plejer det... men ku være de 512mb flash hukommelse spillede ind der...
jeg prøver lige at få installeret et spil i morgen og se hvordan det loader.
Og så må jeg lige få lagt Photoshop ind igen, og se hvor hurtigt det starter og hvor lang tid den er om at generere en effekt i et billede
Så hermed: meget meget mere i morgen og de følgende dage. Indtil nu virker det lovende, da install af drivere og små programmer kør sindsygt hurtigt, ja man når ikk at se den kopiere filer... det gik også hurtigt før, men der kunne jeg da i det mindste se, at den gik hurtigt op mod 100% complete
/vi ses 🤣