Elitebruger
Tilføjet:
17-07-2007 18:47:57
Svar/Indlæg:
1972/260
Hey Gutter
Jeg har været væk et stykke tid da der var nogle ting jeg skulle have styr på, som i nok ved.
Men nu er jeg tilbage, frisk, glad, med god humor og arbejde. Ja, har lige fået job i shg.dk som tester.
Siden jeg nu kommer til nogle penge vil jeg igen gerne investere i en monster af en computer som kan OC'e af H-til. Men bare i den korte tid jeg har været væk er der sket en del synes jeg.
Det er derfor jeg nu spørger jer til råds om hvilke hardware jeg skal have. Og selvfølgelig har jeg krav til det.
Bundkort skal understøtte dual core CPU'er som yder max og kan OC'es max. Det skal understøtte full SLI, altså PCI-E lanes der understøtter PCI-E x 16 ved SLI. S-ATA II og RAID 0 skal der være. Og sidst men ikke mindst skal der kunne OC max!
CPU skal, som sagt være dual core og den der yder bedst pr. Mhz. og skal kunne OC'es max.
Måske noget DDR3 ram ellers helt sikkert noget DDR2 med rigtig god OC potentiale både Mhz.- og timing mæssigt.
graffikkort skal være fra nvidia, dog ikke noget ultra/oc halløj, bare standard, så jeg selv kan OC'e det max. Her tænkte jeg selv på noget 8800GTX.
Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om. Men lad mig høre hvad jeg skal til at investere mine hårdt tjente penge i. 😀
Takker.
Hessi. 😉