nej 😉 da også mange af dem også har fejl ☹
jeg har skrevet mange gange på mvktech,til Admin 😕 men han vil ikke blande sig i vilke bioser der har fejl,han samler dem bare inde :no: uden at kigge dem igemmen
feks: jeg har en bios til mit kort BFG8800GTS 320M hvor vi kan kigge lidt på tempen/core/shader/men
org bios 550/1350/792 den har 3 fejl ? der er ikke noget der heder 550? så core skulle havde stået på 540 eller 567 😉 går vi så ud fra shader som heder 1350,skulle core stå på 576 mhz 😀 så ville biosen se sådan ud her
(576/1350/837) så som i i ser,er MEM helder ikke sat rigtig op i org:biosen.
temp er så ok i denne bios,men i nogle af de nyre bioser,ser man tempen stige med hele 15/20c :no: har dov ikke lige fundt fejlen der.
jeg har lavet bios-mod på mit kort,så mit kort køre Pt: 621/1512/900
har også kørt det 24/7 648/1566/918 men pa:sommer varme/org køler satte jeg det lidt ned igen 😉
men gå ind på ASUS side og hendt en bios,de har fat i den lange ende 😉 ders bios er sat regtig op 🙂 kan ikke forstå,at det kun er ASUS som holder sig til tabelen
core/shader/mem skal følge en tabel 😉 der er nemlig en masse tal,som ikke findes i de bioser som bliver sendt ud 😉 men man kan jo også få folk,til at betale for alt,når de ikke har forstand på de forskelige kort/bioser/ydelse.
😳 jeg bruger alt for meget tid,på min hobby.
kig på det Foto fra Rivatuner,som ligger i min profil 😉 der vil i også kunne se tempen på mit kort. før/efter en 3D-mark06 test