ja jeg må da blive en holden mand, når nu jeg ikk skal opgradere cpu/mobo m.m. i 1 år 😀 - men jeg tror altså jeg for en gangs skyld vil ha et helt nyt grafikkort til jul (G92), og ikk altid købe sidste års udgave for en slik 🤡
Gad ellers godt prøve at få +5000 i cpu score i 3dmark06, men det må så vente 1 år 😩
Mjaa, jeg tror nu at jeg venter lidt og ser hvad prisen ligger på når nogle af de andre forhandlere kommer med på vognen.. Det må kunne gøre billigere. Ifølge de tal vi har set skulle prisen jo gerne helt ned omkring E6600 (~1600kr.). 🙂
#11 - Hvad er fremtidssikret idag ? og hvis der er noget, hvor langt ind i fremtiden er det så sikret ? Desuden er 2 kerner @ 3ghz slet ik dårligt når man tænker på oc potentiale. 2 kerner bliver ik så varme som 4, og quadcore er stadig 2 core 2 duo sat sammen til at "snakke" sammen over fsb, så der skal altså også bruges seriøse ram + køling ved overclock. For ik at sige et bundkort der kan klare en høj fsb.
Men ja #12 det er også disse overvejelser der har fået mig til at smække tegnebogen sammen i et års tid og åbne op når socket B kommer med Nehalem cpuerne 😎
men lad os nu se - hvis Crysis, UT3 eller Conan bare er så meget bedre med Quad eller hvis man ku tune vista op til at sparke røv med 4 kerner på en eller anden måde, så kan den kontrakt jeg har lavet nok genforhandles. 4 kerner er trodsalt mums 😲
Kolding på daværende tidspunkt var det en god handel jo! Så det skal du ikke tude over! Jeg gav selv 3200 😲 for min opty 170. det fortryder jeg ikke. den kan endnu selvom den godt nok må ned og bukke i støvet iforhold til intels flagskibe for tiden 😕
Eftersom flere og flere butikker ændrer priserne falder de også, billigste indtil videre (af hvad jeg har set) er ComputerMail ApS som har Q6600 til 1875,- Lad os se hvad priserne er på imorgen :)
hmm det er sku blevet billigt. Men p.t. er der vidst ingen grund til at opgradere? Kører med en E6600 på 3700mhz. Der er vel ingen games p.t. der skal bruge fire kerner?