Jeg håber der er nogen der har det sjovt, for det er muligt at blive ramt af den virus hvor en kontaktperson tilsyneladende sender et billede i en .zip fil, uden at man henter filen. Hvad skal det dog gøre godt for?
JEg er slet ikk konstrueret til at lave sådan noget galskab. har aldrig fattet det sjove i det. man skal virkelig være bitter og indebrændt for at lave sådan noget (tror jeg) 😕
#5 Vi lavede det som et projekt da jeg gik på HTX.. medbragte en gammel bærbar som testmaskine.. en lille fil der når du åbner den ændrer alle "1-taller" på din hdd til nuller, hvlilket gør du ikke kan læse eller formatere den.. det er slet ikke så svært 🙂
hey. 6# nej men det er sku da ikke sjovt at der er nogen der laver sådan noget pis de rammer jo kun privat personer. med den form for virus. jeg kan til nød og næppe forstå dem der gør der overfor de store drenge som gates, for at gøre opmærksom på at der er et hul men du syndes måske det er sjovt at bruge tid på at slette det igen. det er jeg sikker på vi er nogle stykker der ikke synes.
#7 du skal jo ikk være sur på #6 😉 De lavede det bare som et forsøg! Men dem der syntes det er så skideskægt skulle fandme prøve selv at få slettet alle deres vigtige data samt vigtige naturfilm!
8# jeg er ikke sur på nogen. men var selv ude for den igår aftes men nu kører jeg med bull-guard så den fangede den men det er sku da surt at der er nogen der synes det sjovt. nu skal jeg igen lave puter for en der ikke helt ved hvad det drejer sig om. som om jeg ikke har andet og lave konen brokker sig det er kun de s...e puter du har tid til :no: