Jeg ved sgu' snart ikke mere... MR kører IMO blandt ligemænd... Alle vil gøre deres ypperste for at opnå den bedst mulige form, og dette kan så også omfatte doping og andre præstationsfremmende stoffer. Det er sikkert langt de fleste ryttere, der gør det, og dem der ikke gør det, de ligger i feltets røv.
MR er ikke blevet testet positiv, og han har åbenbart (jeg ser det ikke selv, og ved det derfor ikke) gjort det utroligt godt, ellers ville han ikke køre i "tissetrøjen"... Pressen er meget hård ved ham, og de har på forhånd stemplet ham som enten dopet, eller i det mindste doping-mistænkt, uden at han er blevet testet positiv - det er da urimeligt!
Jeg synes ærlig talt, at pressen begynder at opføre sig mere og mere hyklerisk. De vil gerne vise god cykling til seerne, og de vil gerne berette om gode præstationer. På den anden side, så fordømmer de brugen af doping, og bruger i det hele taget mere krudt på doping, end de gør på selve cykelløbet. Hvis folkene fra pressen virkeligt havde så meget imod doping, så kunne de jo bare lade være med at betale formuer for rettigheden til at vise cykling overhovedet.
I don't get the hypocrisy!