#49 hvad sker der lige der gilbert? 😉 😀 Sku den ikk ha været i den anden tråd om 4gb ram på P5B? Eller døde den også, som jeg håber tour de france også gør?
Go ide med #51 😀
Hørte I også den kommentar om Sepp Pointeks (landstræner for danmark i fodbold i 80erne, til dem der ikk vidste det) udtalelser her til morgen på P3?? det var altså for sejt/grinagtigt: Han sir: "Hvorfor skal sport nu pludselig være så ren? Det er sgu da for sejt, at bakke op om, at 80ernes Danish Dynamite måske også har taget doping. Dog ikk EPO og bloddoping selvfølgelig, men de har nok ikk været helt appelsinfri i 6-1-sejren ved VM'86 mod de 3-dobbelte verdensmestre fra Uruguay.... Men det er også kun fordi jeg er i chok, at jeg kan grine og synes noget er cool, når folk indrømmer ting, man helst ikke ville vide.......
Tilbage står man så med en rigtig dårlig smag i munden, og ens forbilleder fra da man var dreng synes at smuldre i takt med nutidens stjerner. Jeg forstår sgu godt dem der slider deres liv op i en kulmine eller andet hårdt arbejde, med drømme meget større end mine om at kunne være sportsstjerne, er skuffede. Forstår også godt #20 + #42 antydninger om, at de ikke er noget uden doping. Det er selvfølgelig ikke rigtigt, men det er den følelse folk får, og det er da forståeligt når man nu bliver snydt og røvrendt af hele sportsverdenen...
OT:
Jeg havde selv som barn en af landets hurtigste tider på en 800m blandt 12årige, og ku løbe fra alt og alle til skolernes motionsløb, selv fra 9-10.klasserne da jeg gik i 6. Og det ku da sikkert ha blevet til meget mere, hvis jeg havde haft en fanatisk far, der trak mig ud af skolen og bare trænede og trænede... for så at dope mig, komme til OL og vinde guld... For så at blive knaldet... Men det havde jeg heldigvis IKKE.
Jeg håber beslutningen om at aflyse VM i år står ved, og så ku de ellers også godt fjerne cykling fra det Olympiske Program i 2008... jeg er ligeglad, alt er tabt, alt håb er ude.
//Mathis77s vinger skudt af - Ligger grædende i rendestenen... 😩 😩