formatering af pc.

Software d.  26. juli. 2007, skrevet af System
Vist: 246 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
26-07-2007 21:03:23
Svar/Indlæg:
0/11005
da jeg kom hjem fra en fest og så dagen efter ville jeg tende in pc. Men den startet op som den pleger men så lige inden den skulle loade windows kom den frem med det der start windows normalt og fejlsikkertilstand OSV. Jeg trykket start windows normalt men loaded som den pleger men så lige inden den siger Velkommen går min skærm bare i sort. Jeg tænker det var da noget pis! Jeg genstarter og prøver fejlsikkertilstand men der går den også bare i sort så prøver jeg med sidst kendt konfiguration hvor systemet virker men går stadig i sort :S så ringer jeg til en jeg kenner som har lidt mere forstand på det end mig han siger jeg skal prøve at repair windows. Men det gad den ikke :S så jeg formatered bare den startet også fint op og det hele. Så installeret jeg alt inde fra windows update så genstarter jeg pcen det gik fint. Jeg begynder på chipset driverne og lyd. Men så da jeg hvade installeret mine chipset driver lyd og cs, WINrar OSV. Jeg genstarter så og inden den begynder at loade winxp så kommer den frem med en sort skærm hvor der står disklæsningsfejl tryg CTRL+ALT+DELETE for at genstarte og såden bliver den ved :S ellers var det læsningsfejl ken ikke helt huske :P hvorfor gør den det?

så ville jeg prøve at boote op på min winxp skive igen. Den booted godt nok men der kom ikke noget skærm billed frem hvor den pleger at komme op med den der blå skærm. Den gik bare i sort :S

Det skal siges min pc er ca 1 måned gammel og er købt fra topdata.dk

Har et Asus P5N-E SLI nvidia nforce 650I
et 8800 GTS 640 DDR3 ram
E6600 CPU
2 GB DDR2 ram.

Der har ellers ikke været nogle problemer med denne computer. Ved ikke hvad jeg skal gøre så hjelp :P
tom81

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2007 21:17:39
Svar/Indlæg:
20170/383

Hmm.. har du prøvet med en anden harddisk?

Bize

Superbruger
Tilføjet:
26-07-2007 21:28:27
Svar/Indlæg:
553/182
Nej har ikke nogen :( men den burde jo virke. jeg kunne jo installer cs itunes winrar. det var efter jeg havde installeret nogle chipset driver jeg hentet ned fra Nvidias hjemmeside. Men der gik lidt koks i det så jeg installeret dem på cden igen.. Og genstarted så sage den det :S

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
26-07-2007 21:30:05
Svar/Indlæg:
20170/383

den er kun en måned gammel. tag kontakt til topdata.dk

Bize

Superbruger
Tilføjet:
26-07-2007 21:33:04
Svar/Indlæg: