Til dels enig med #3, men!
Hvad er en dårlig computer?.. hvis du skal styre en bil på mars fra jorden skal en computer jo være rigtig dejlig, helst sådan en sej en med mange bits i.
Nogle har behov for at skulle spille kabale og minestryger, sidstnævnte kræver dog et rimelig kraftigt grafikkort som de færreste har råd til, men den maskine behøver ikke være så kraftig så, men den er rigtig god til det den skal!
Vender man det så om, så ville en computer der styrer en bil på mars, nok være uklogt at købe, fordi man skal lægge kabale. Minestryger er til at forstå, for det er altså et spil der trækker!
Men så igen, hvis en computer kun lige kan trække 7kabale med, så ville jeg nok ikke være den person der fik tjansen med at styre bilen på mars, hvis den computer der spiller kabale skal styre den, for den er nok ikke helt fyldt med nok bits til den opgave!.
Hvor vil jeg så hen med det her?, ja det kommer an på så meget, for hvis jeg skal til mars er der visse krav(den computer med mange bits. red.), og så skal jeg også gerne have rene underbukser med til hver dag, for det siger min mor er bedst.
Skal jeg derimod til Sndr. Mavle, så ville jeg nok tage min normale bil, som vel kan sammenlignes med den computer uden så mange bits i, da det jo ikke kræver en rumfærge at komme dertil, så det ville i sagens natur være ret fjollet at bruge rigtig mange penge på en dyr raket og brændstof til den lille tur. Til gengæld ville det nok være rart med et kort, fordi jeg er altså ikke helt sikker på hvor Sndr. Mavle ligger, undskyld mange gange.
Men der ville et kort som sagt være på sin plads, og måske et tæppe hvis du farer vild, det har jeg ihvertfald hørt at man altid skal have med hvis man kører afsted på en lang tur, så det må vi nok hellere også tage med.
Dagens morale er altså: LÆS FUCKING TOPIC IGENNEM FØR DU TAGER TIL MARS, ELLERS FÅR DU NEDEREN PÅ!