Papiret lå blot oven over det bestykkelses-cover....dvs eneste formål var at mørklægge....så det har næppe skadet den.
Jeg har forsøgt at fordele mit strømbehov over 3 stikkontakter, for at de hver især ikke skal blive for belastet, og sådan jeg kan slukke al PC-grej mens TV, dvd og forstærker stadig er tændt...osv.
Nu du siger det med svejse. Da jeg åbnede stikdåsen for at montere et lidt længere nyt strømkabel, så bemærkede jeg at i de 2 stik hvor strømkabler til skærmene havde siddet, kunne jeg på kobberskinden se at de må have været lidt varmt / gnistet / ala svejse-tendens.
Printeren er den eneste anden tilslutning i denne stikdåse, og printeren er alligevel slukket på kontakten på printeren, da jeg sjældent bruger den.
Når jeg kigger ind i afbryderen, så er det sted, hvor hvor forbindelsen skal skabes, altså også ret lille. Man kan godt forestille sig at det ikke vil holde.
Jeg må prøve en el-butik, men gad vide om de overhoveder har en der er bedre, så længe det er til lampe/stue-brug.
Kan være at enden bliver, at jeg må finde en fra noget erhverv.